پایگاه اینترنتی ایران آکوا

وعده های شیلاتی

سرمايه گذاری دولتی ۵ هزار ميليارد تومانی در بنادر ماهیگیری

مدير كل دفتر توسعه و مديريت بنادر ماهيگيري سازمان شيلات ايران از اجراي ۲۰ پروژه ملي و استاني در بنادر ماهيگيري كشور خبر داد.


۲۳ / ۳ / ۱۴۰۳

پیش بینی تولید ۱۰ هزار تن تیلاپیا برای امسال

مدیرعامل اتحادیه ماهیان گرم آبی گفت: برآوردها حاکی از آن است که امسال تولید ماهی تیلاپیا با رشد ۱۰ برابری نسبت به سال قبل به ۱۰ هزار تن برسد


۲۱ / ۳ / ۱۴۰۳

شیلات از حوزه‌های موثر در اقتصاد کشور است

وزیر جهاد کشاورزی گفت: حوزه شیلات نه فقط در بخش کشاورزی، بلکه در اقتصاد کشور یکی از حوزه‌هایی است که بهترین فرصت، ظرفیت و استعداد را برای سرمایه‌گذاری، اشتغال، تولید، صادرات و توسعه صنایع می‌تواند به همراه داشته باشد.


۲۱ / ۳ / ۱۴۰۳

براي حفظ و بازسازي ذخاير ارزشمند دريايي، تلاش کنیم

جمهوري اسلامي ايران مرزهاي صيد و صيادي را پشت سر گذاشته و به بيوتكنولوژي تكثير و رهاسازي 18 گونه از آبزيان دست يافته ايم، بنابراين براي حفظ و بازسازي ذخاير بايد تلاش مضاعف كنيم.


۲۱ / ۳ / ۱۴۰۳

رشد 2 برابری ماهیان استخوانی در سال جهش تولید

مدیرکل شیلات گلستان از رهاسازی ۱۰۴ میلیون بچه ماهی استخوانی خبر داد و گفت: رهاسازی بچه ماهی استخوانی نسبت به سال گذشته رشد دو برابری دارد.


۲۱ / ۳ / ۱۴۰۳

سهم شیلات از کل تولیدات کشاورزی باید به ۱۰ درصد برسد

وزیر جهاد کشاورزی گفت: سازمان شیلات باید با اجرای طرح ها و فرصت‌های زودبازده در امنیت غذایی و کنترل تورم نقش محوری خود را ایفا کرده و در حوزه آبزی پروری سهم تولیدات شیلاتی را به ۱۰ درصد از کل تولیدات کشاورزی برساند.


۲۰ / ۳ / ۱۴۰۳

در سال جاري محقق مي‌شود:خصوصي‌سازي ۷۱ درصد بنادر ماهيگيري کشور

با افزايش تعداد بنادر ماهيگيري واگذار شده به بخش خصوصي در سال جاري ، پيش‌بيني مي‌شود امسال تعداد بنادر واگذار شده به بخش خصوصي به ۵۰ بندر برسد كه اين رقم ۷۱ درصد بنادر ماهيگيري را شامل مي‌شود.


۱۹ / ۳ / ۱۴۰۳

هدفگذاری تولید ۱۰ هزار تن انواع آبزیان در استان مرکزی

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان مرکزی گفت: سال گذشته ۸ هزار تن انواع آبزیان در استان تولید شده که امسال هدفگذاری شده این تولید به ۱۰ هزار تن برسد.


۱۹ / ۳ / ۱۴۰۳

احداث بزرگترین مجتمع پرورش ماهیان گرمابی خرمشهر

معاون اشتغال‌زایی اجتماع محور بنیاد برکت گفت: بزرگترین مجتمع پرورش ماهیان گرمابی در خرمشهر با ظرفیت تولید ۸۰ تن ماهی تا پایان خرداد ماه امسال به بهره برداری می‌رسد.


۱۹ / ۳ / ۱۴۰۳

توسعه پرورش ماهی موجب اشتغال و رونق تولید میشود

مدیرکل شیلات خوزستان گفت: توسعه پرورش ماهی در قفس و آبزی‌پروری دریایی علاوه بر کاهش فشار بر روی ذخایر آبزیان موجب تحقق اشتغال، رونق تولید و رشد اقتصادی کشور می‌شود.


۱۸ / ۳ / ۱۴۰۳

تخصیص ۲۵ میلیارد تومان به تکمیل اسکله صیادی خورخان دیر

مدیرکل شیلات استان بوشهر از تخصیص ۲۵۰ میلیارد ریال برای تکمیل اسکله صیادی خورخان بردخون شهرستان دیر خبر داد و گفت: این اسکله صیادی اکنون دارای ۹۲ درصد پیشرفت فیزیکی است


۱۸ / ۳ / ۱۴۰۳

نهاده‌های مورد نیاز ۶ ماه نخست سال تامین است

وزیر جهاد گفت: در حال حاضر نهاده‌های مورد نیاز تولید برای شش ماه نخست سال تامین شده و برنامه اجرایی شش ماهه دوم با قوت در حال اجراست


۱۶ / ۳ / ۱۴۰۳

آرامش و تثبیت قیمت‌ها با توزیع نهاده‌های مدت دار

مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام ارزش ریالی نهاده‌های مدت دار عرضه شده را بیش از ۴۷ همت دانست و گفت که تاکنون بیش از ۳۰ همت از این میزان وصول و مابقی نیز در سررسید وصول خواهد شد همین امر موجب آرامش در بازار نهاده‌های دامی خواهد شد


۱۶ / ۳ / ۱۴۰۳

پیش بینی رها سازی بیش از 90 میلیون قطعه بچه ماهی سفید

در جلسه کمیته رهاسازی بچه ماهی سفید به دریای خزر عنوان شد.


۱۶ / ۳ / ۱۴۰۳

نشست با مدير عامل شركت ماهی گوشت استان گیلان

صيادبورانی، رئيس پژوهشكده آبزی پروری آبهای داخلی کشور با مديرعامل شركت ماهی گوشت استان گيلان به منظور توسعه همكاری های مشترك تحقيقاتی توليدی نشستی برگزار كرد.


۱۶ / ۳ / ۱۴۰۳
تعداد رکورد : 148