پایگاه اینترنتی ایران آکوا

وعده های شیلاتی

ایجاد بازارچه‌های تخصصی آبزیان در ۱۰ تا ۱۲ کلان شهر

در نشست معاون اقتصادی وزارت کشور و رییس سازمان شیلات برای ایجاد بازارچه‌های تخصصی آبزیان در ۱۰ تا ۱۲ کلان‌شهر مقرر شد تا اقداماتی چون تخصیص زمین وجذب سرمایه‌گذار ازطریق وزارت کشور انجام شود.


۹ / ۳ / ۱۴۰۳

استفاده از توانايي علمي و توسعه همكاري،مهم ترين گام پيشرفت صنعت آبزي پروري استان اردبیل

تفاهم نامه همكارهاي مشترك علمي و تحقيقاتي بين دانشگاه علوم كشاورزي ومنابع طبيعي گرگان و اداره كل شيلات استان اردبيل منعقد شد.


۹ / ۳ / ۱۴۰۳

منتظر خبر خوش صیادی در خوزستان باشید

استاندار خوزستان گفت: برای رفع موانع صیادان به صورت جدی در حال پیگیری هستیم و خبر خوش در زمینه صدور مجوز صیادی به زودی توسط اداره کل شیلات اعلام خواهد شد.


۹ / ۳ / ۱۴۰۳

بنادر و اسکله های تنگستان تجهیز می شوند

مدیرکل شیلات استان بوشهر با اشاره به مهمترین اقدامات بنادر و اسکله های در شهرستان تنگستان ، گفت: بنادر و اسکله های تنگستان تجهیز می شوند.


۹ / ۳ / ۱۴۰۳

استعداد و فرصت بی‌نظیر توسعه شیلات، راهبرد وزارت جهادکشاورزی است.

وزیر جهادکشاورزی، با اشاره به ظرفیت‌های فراوان و فعال شیلات، راهبرد توسعه شیلات بویژه آبزی‌پروری را اولویت سیاست توسعه بخش کشاورزی بر‌شمرد.


۸ / ۳ / ۱۴۰۳

جلسه شورای راهبردی تحقیقات شیلات در خرداد ۱۴۰۳ برگزار شد

جلسه شورای راهبردی تحقیقات شیلات در راستای اجرای سیاست‌های دانش‌محور و منطبق بر شرایط بومی، مأموریت‌ها و برنامه‌های اجرایی مرتبط، با مدیریت سازمان شیلات ایران تشکیل شد.


۸ / ۳ / ۱۴۰۳

موسسه تحقیقات علوم شیلاتی کشور تعیین‌کننده بهره‌برداری از ذخایر آبزیان است

مدیر کل شیلات خوزستان گفت: ظرفیت و میزان مجاز بهره‌برداری از ذخایر آبزی توسط مرجع ذیصلاح یعنی موسسه تحقیقات علوم شیلاتی کشور و پژوهشکده آبزی‌پروری آب‌های جنوب کشور در استان تعیین و جهت اجرا به اداره کل شیلات استان ابلاغ می‌شود.


۸ / ۳ / ۱۴۰۳

تحقق شعار سال اولویت اصلی شیلات هرمزگان

مدیرکل شیلات هرمزگان در اولین جلسه کمیته راهبری جهش تولد شیلات هرمزگان با حضور معاونین و مسئولین شیلات هرمزگان تحقق شعار سال اولویت اصلی شیلات هرمزگان خواند.


۸ / ۳ / ۱۴۰۳

ارتقای خدمات رسانی به جامعه شیلاتی به ویژه صیادی در دستور کار شیلات هرمزگان

مدیر کل شیلات هرمزگان با احمد مرادی نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی با حضور جمعی از نمایندگان جامعه صیادی استان و مسئولین شیلات هرمزگان دیدار و پیرامون مسائل مربوط به جامعه صیادان استان گفت و گو کردند.


۸ / ۳ / ۱۴۰۳

جامعه صیادی مرزنشین ساماندهی میشود

مدیرکل شیلات خوزستان گفت: ساماندهی جامعه صیادی که مرزنشین هستند و در دریاها فعالیت می‌کنند بخش مهمی از دغدغه‌های مجموعه شیلات است که پیگیری‌های لازم در این خصوص در حال انجام است.


۸ / ۳ / ۱۴۰۳

صدور مجوز صید آبزیان متناسب با ظرفیت ذخایر آبزی

مدیر کل شیلات خوزستان گفت: صدور هر گونه مجوز صید جدید برای متقاضیان متناسب با ظرفیت میزان مجاز برداشت از ذخایر آبزی به صورت تایید محور انجام می‌شود.


۸ / ۳ / ۱۴۰۳

صیادان آبادان خواستار صدور مجوز صید شدند

بیش از ۱۰۰ نفر از صیادان آبادانی در اعتراض به صادر نشدن مجوز صید از سوی شیلات خوزستان روبه روی معاونت صید در آبادان تجمع اعتراض آمیر برپا کردند.


۷ / ۳ / ۱۴۰۳

حفظ اشتغال صیادان بومی با حمایت استاندار هرمزگان

دبیر مجمع مطالبه‌گران قشم با اشاره به اقدامات استانداری هرمزگان در جهت پیشگیری از انحصارطلبی در صادرات آبزیان گفت: با این اقدام شاهد حفظ اشتغال صیادان بومی و فعالیت‌های مرتبط با صید و صیادی و صنعت خشک کردن ماهی خواهیم بود.


۷ / ۳ / ۱۴۰۳

احداث بندر صيادي خواجه نفس در دهانه گرگانرود

مدير كل دفتر توسعه و مديريت بنادر ماهيگيري سازمان شيلات ايران از احداث بندر در منطقه صيادي خواجه نفس در دهانه گرگانرود خبر داد و گفت: هدف از احداث اين بندر صيادي، پشتيباني از مزارع پرورش ماهي در دريا، خدمات رساني به شناور‌هاي صيادان پره و يگان حفاظت از منابع آبزي منطقه است.


۷ / ۳ / ۱۴۰۳

بازنگري هاي ساليانه دستور العمل ها توسط سازمان شيلات و دامپزشکی

سازمان شيلات و دامپزشكي هرساله دستور العمل هاي فني و بهداشتي، در برابر بيماري‌هاي آبزيان را بازنگري مي كنند.


۶ / ۳ / ۱۴۰۳
تعداد رکورد : 169