26 لغايت 29 دي ماه؛ دومين نمايشگاه تخصصي كشاورزي و صنايع وابسته برگزار مي‌شود

چهار‌شنبه ۶ دی ۱۳۹۱  ۰ نظر   ۵۰ بازدید

دومين نمايشگاه تخصصي كشاورزي و صنايع وابسته (ماشين‌آلات و ادوات، نهاده‌ها، باغباني، دامپروري، سيستم‌هاي آبياري و گلخانه‌اي) همزمان با دومين نمايشگاه دام و طيور، شيلات و آبزيان از تاريخ 26 لغايت 29 دي ماه 1390 در شمال استان خوزستان، شهرستان دزفول برگزار مي‌شود.

به گزارش ايسنا، مديرعامل شركت نمايشگاه‌هاي بين‌المللي نماگران در اين باره گفت: با عنايت به پتانسيل‌هاي بالقوه شهرهاي شمالي استان خوزستان در زمينه‌هاي كشاورزي، باغباني، دامپروري و شيلات و ... بر آن شديم تا اين نمايشگاه را با همكاري صندوق حمايت از توسعه بخش كشاورزي شهرستان دزفول و شركت تعاوني ايثارگران دزفول در شهرستان پهناور و حاصلخيز دزفول برگزار كنيم.

علي اردلان افزود: يكي از مهمترين ويژگي‌هاي نمايشگاه‌ها معمولا كاهش هزينه‌هاي جست‌وجو براي يافتن كالا يا دسترسي به اطلاعات است كه در دنياي امروز به اندازه كالا داراي ارزش و اعتبار است كه در اين خصوص نمايشگاه جاري از تاريخ 26 دي ماه 90 به مدت چهار روز پذيراي عموم عزيزان و متخصصان خواهد بود.

وي افزود: با حمايت همه جانبه و برنامه‌ريزي صندوق حمايت از توسعه بخش كشاورزي شهرستان دزفول ترتيبي اتخاذ شده است كه كشاورزان، دامداران، مرغداران، گلكاران، اتحاديه زراعي و باغي، باغداران، زنبورداران و پرورش‌دهندگان ماهي و ساير علاقه‌مندان از اين نمايشگاه به صورت فردي و گروهي و در قالب تورهاي تخصصي بازديد كنند.

شركت‌هاي علاقه‌مند به حضور در اين نمايشگاه‌ها مي‌توانند جهت ثبت‌نام و يا كسب اطلاعات بيشتر از طريق تلفن‌هاي 8284506-10(0811) داخلي سه تماس حاصل فرمايند و يا به وب سايت www.namagaran.com مراجعه كنند

دیدگاه خود را بیان کنید