دهمین نمایشگاه بین‌المللی دام، طیور و آبزیان برگزار شد

چهار‌شنبه ۶ دی ۱۳۹۱  ۰ نظر   ۴۸ بازدید

خبرگزاری فارس: دهمین نمایشگاه بین‌المللی دام، طیور، دامپزشکی و آبزیان در اصفهان آغاز به کار کرد

خبرگزاری فارس از اصفهان، دهمین نمایشگاه بین‌المللی دام، طیور، دامپزشکی و آبزیان ظهر امروز طی مراسمی با حضور مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی اصفهان، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان، مدیر کل اداره دامپزشکی استان و مدیرکل مرکز اصلاح نژاد دام و تولیدات دامی معاونت امور دام وزارت جهاد کشاورزی در نمایشگاه بین‌المللی اصفهان واقع در پل شهرستان آغاز به کار کرد.
این نمایشگاه از بزرگ‌ترین و جامع‌ترین نمایشگاه در حوزه دام و طیور در مرکز و نیمه جنوبی کشور است که با هدف توسعه مناسبات اقتصادی و تجاری این بخش در راستای ارزآوری ملی و همچنین معرفی ظرفیت‌ها و توانمندی‌های اقتصادی کشور برپا شده که عظمت و شکوه آن را می‌توان سمبلی از این صنعت فعال در کشور دانست.
نمایشگاه دام، طیور، دامپزشکی و آبزیان در بیش از هشت هزار و 500 متر مربع فضای نمایشگاهی با مشارکت بیش از 200 شرکت تخصصی در زمینه‌های خوراک دام، مکمل‌های غذایی، داروها، ژنتیک، ماشین‌آلات و تجهیزات دامپروری برپا شده است.
مشارکت کنندگان این دوره از نمایشگاه از شهرها و استان‌های اصفهان، تهران، شیراز، همدان، مشهد، چهارمحال و بختیاری، مازندران، قم، آذربایجان غربی، گلستان و نمایندگان دو کشور هلند و فرانسه هستند.
افزایش حضور شرکت‌ها در زمینه ماشین‌آلات، افزایش متراژ غرفه‌ها، افزایش شرکت‌های تولیدکننده دارو و خوراک دام و همکاری بیشتر اداره کل دامپزشکی استان، سازمان جهاد کشاورزی و سازمان‌های وابسته از ویژگی‌های این نمایشگاه در سال جاری است.
برپایی این نمایشگاه و پذیرش هیئت‌های تجاری و ایجاد سرمایه‌گذاری‌های متعدد می‌تواند فرصت‌ مناسبی برای نمایش توانمندی‌های بخش تولیدی کشور و امکان جذب سرمایه‌گذاری‌های داخلی و خارجی فراهم کند.
نمایشگاه دام، طیور، دامپزشکی و آبزیان از تاریخ هشتم تا 11 آذر ماه دایر است

دیدگاه خود را بیان کنید