جمع آوری بیش از ۲ هزار رشته دام‌های صیادی غیرمجاز

سه‌شنبه ۱۲ شهریور ۱۳۹۲  ۰ نظر   ۷۶ بازدید

جمع آوری بیش از ۲ هزار رشته دام‌های صیادی غیرمجاز
فرمانده یگان حفاظت منابع آبزیان مازندران از جمع آوری ۲ هزار و ۹۴۷ رشته دام‌های صیادی غیرمجاز در آب‌های ساحلی مازندران طی مرداد ماه امسال خبر داد.
به گزارش ایلنا از ساری، سرهنگ علی نیازی اظهارداشت: با تلاش و کوشش شبانه روزی نیروهای یگان حفاظت منابع آبزیان استان در مرداد ماه امسال ۲ هزار و ۹۴۷ رشته دام‌های صیادی غیرمجاز غضروفی و فلسدار در آب‌های ساحلی مازندران کشف و ضبط شد.
وی با بیان اینکه مبارزه با صید غیرمجاز برای حفظ و حراست از منابع آبزی دریای خزرکه به عنوان ثروت ملی محسوب می‌شود از وظایف یگان حفاظت منابع آبزیان مازندران است افزود: نیروهای این یگان همچنین طی ۳۰ مرحله عملیات مشترک و بازرسی‌های مختلف با بیش از ۴ هزار و ۴۷۶ ساعت گشت‌های دریایی و ساحلی در شرایط زمانی و مکانی متعدد موفق شدند علاوه بر دام‌های مکشوفه، ۴کیلوگرم ماهی خاویاری، ۱۸۳قطعه ماهی استخوانی، یک فروند بدنه قایق، یک دستگاه انواع موتورقایق دریایی را کشف و ضبط کرده و یک باب کومه صیادی غیرمجاز را جمع آوری و تخریب کنند.
فرمانده یگان حفاظت منابع آبزیان مازندران یادآور شد: در این راستا ۲۴ نفر متهم دستگیر و پرونده‌های این متخلفان به مراجع قانونی برای رسیدگی ارجاع داده شد

دیدگاه خود را بیان کنید