95 تن به ظرفیت تولیدات بخش شیلات مازندران افزوده می شود

دوشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۲  ۰ نظر   ۷۹ بازدید

95 تن به ظرفیت تولیدات بخش شیلات مازندران افزوده می شود
خبرنگار مهر، حسن حبیب نژاد ظهر یکشنبه در جلسه شورای هماهنگی مدیران شیلات استان با اشاره به افتتاح پروژه پرورش ماهی سردآبی پسکلایه تنکابن با اعتبار 350 میلیارد ريال گفت: میران تولید این پروژه 25 تن بوده که برای 5 نفر اشتغال زایی صورت گرفته است.

مدیرکل شیلات مازندران ادامه داد: پروژه پرورش ماهی سردآبی آبکله سر تنکابن با اعتبار360 میلیارد ريال و تولید 10 تن و اشتغال زایی 5 نفر به مناسبت دهه فجر افتتاح می شود.

حبیب نژاد یادآور شد: همچنین پروژه پرورش ماهی سردآبی بابل با اعتبار 160 میلیارد ريال و تولید 20 تنی و اشتغال زایی دو نفر نیز از جمله پروژه های افتتاحی در دهه فجر امسال محسوب می شود.

وی با بیان اینکه پروژه ماهی سردآبی نی کلای بابل با اعتبار استانی 290 میلیارد ريال به مناسبت دهه فجر افتتاح می شود افزود: با افتتاح این پروژه با ظرفیت تولید 20 تنی برای 4 نفر اشتغال زایی صورت می گیرد.

مدیرکل شیلات مازندران تصریح کرد: پروژه پرورش ماهی در ماهفروجک ساری با اعتبار 320 میلیارد ريال و میزان 20 تن تولید ازدیگر پروژه افتتاحی به مناسبت دهه فجر است که با بهره برداری از آن برای سه نفر اشتغال ایجاد می شود.
وی اظهار داشت: این طرح ها به مناسبت دهه فجر با یک هزار و 480 میلیارد ريال اعتبار و اشتغال زایی برای 19 نفر و میزان تولید 95 تن افتتاح می شود

دیدگاه خود را بیان کنید