برگزاري نخستين جشنواره اقتصاد دريا در بهمن ماه

یک‌شنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۲  ۰ نظر   ۹۴ بازدید


واحد مرکزی خبر /: اتحادیه مالکان کشتی ایران برای ترغیب سرمایه گذاران به استفاده از موقعیت های ممتاز دریایی و سواحل کشومان نخستین جشنواره اقتصاد دریا را برگزار می کند.
به گزارش شبکه اطلاع رسانی جامعه دریایی ایران (مانا) ؛ دبیر اتحادیه مالکان کشتی ایران گفت: این جشنواره امسال در تهران برگزار و از 17 شرکت و شخصیت که در طول سال فعالیتهای ثمربخش و تاثیرگذاری در حوزه دریا و ساحل انجام داده اند تقدیر می شود.
کاپیتان حسن تیمورتاش افزود : برگزیدگان این جشنواره در حوزه هایی مانند موسسه آموزشی برتر ؛شرکت کشتیرانی برتر در ارئه خدمات به مشتریان ؛ شرکت برتر در توسعه سرمایه گذاری در بخش فراساحل ؛شرکت برتر در ارائه خدمات بندری؛ شرکت برتر در تامین یروی انسانی در دریا ؛بیمه برتر در ارائه خدمات در بخش تجاری دریا و.... انتخاب و معرفی می شود.
دبیر اتحادیه مالکان کشتی ایران برخی از موضوع ها و معیارهایی را که در انتخاب شرکت های برتر مورد توجه قرار خواهد گرفت ، به این شرح اعلام کرد : میزان رشد فعالیت یک شرکت در طول سال ؛ بالابودن سطح مدارک تخصصی کارکنان شاغل در شرکت ؛ رعایت همه جوانب فنی خدمت رسانی به صاحبان کالا ؛ سرمایه گذاری فعال و موثر در بخش های مرتبط با اقتصاد دریا

دیدگاه خود را بیان کنید