باید نمایشگاه عرضه آبزیان در ارومیه برپا شود

دوشنبه ۹ بهمن ۱۳۹۱  ۰ نظر   ۵۵ بازدید


باشگاه خبرنگاران ارومیه ، محمد دهقان در جلسه‌ای که با موضوع ساماندهی و توسعه بازار آبزیان در سالن جلسات معاونت عمرانی استانداری آذربایجان غربی تشکیل شد، اظهار داشت: باید با همکاری اداره کل شیلات و سایر نهادهای متولی در این سمت‌و‌سو گام برداشته و برنامه‌ریزی شود.
وی با بیان اینکه استان ما در این زمینه از ظرفیت‌های زیادی برخوردار است، ادامه داد: باید این ظرفیت‌ها را با برنامه‌ریزی درست و جلب همکاری جمعی به مرحله بهره‌برداری رساند، به طوری که تبلیغات وسیعی در ارتباط با معرفی محصولات این استان انجام بگیرد.
معاون بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی با بیان اینکه موضوع ایجاد بازار برای عرضه و فروش ماهی در بین مسئولان مطرح شده است، افزود: برای اینکه این بازارها توفیق‌های لازم را به دست آورند و فعالان این عرصه به سودآوری برسند، ابتدا باید ذائقه مردم را تغییر داد و برای جذب مصرف‌کننده تلاش کرد، در غیر اینصورت موفقیت مورد انتظار کسب نمی‌شود.
دهقان رعایت بهداشت در این مراکز را یکی از مؤلفه‌های مؤثر در جذب مصرف‌کننده دانست و افزود: متأسفانه بعضی مواقع شاهد هستیم، عده‌ای از صاحبان مراکز فروش و تولید آبزیان اصول بهداشتی را رعایت نکرده و در نتیجه فعالیت‌های آنها بوی نامطبوعی در فضا می‌پیچید، پس این امکان وجود دارد که مشکل مذکور خود به یک عامل دافعه مصرف‌کننده تبدیل شود.
معاون بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی با اشاره به اینکه برای ایجاد مراکز عرضه باید مکان‌یابی با دقت بیشتری انجام بگیرد، اظهار داشت: باید این موضوع در جلسه‌ای با حضور نماینده اداره اماکن عمومی، اتحادیه صنفی و .. مطرح شود تا مجوزهای موردنیاز بدون مانع و در سریع‌ترین زمان صادر شود

دیدگاه خود را بیان کنید