عرضه ماهی فصل با تخفیف ویژه در نمایشگاه طرح ضیافت

دوشنبه ۳۱ تیر ۱۳۹۲  ۰ نظر   ۹۰ بازدید


خبرگزاری فارس از بوشهر، عباس تابش صبح امروز در حاشیه بازدید از نمایشگاه طرح ضیافت در بوشهر گفت:‌ با توجه به اینکه مصرف ماهی در سبد خرید خانوار از اهمیت بالایی برخوردار است این سازمان با همکاری اتحادیه تعاون‌ های صیادی استان بوشهر عرضه انواع ماهی تازه با قیمت‌های زیر بازار و تخفیف 15 درصدی در مرکز نمایشگاه طرح ضیافت شهرستان بوشهر آغاز کرده است.
وی تاکید کرد: همزمان با تمدید مهلت برپایی نمایشگاه طرح ضیافت در مرکز استان تا پایان تیرماه 92 انواع ماهی‌های مورد استقبال بوشهری‌ها شامل انواع ماهی فصل با تخفیف ویژه و قیمت اسکله به صورت تازه صید شده برای مصرف شهروندان در حال عرضه است.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر اعلام کرد: نمایشگاه طرح ضیافت شهرستان بوشهر ویژه ماه مبارک رمضان تا پایان تیرماه تمدید شد.
عباس تابش در این خصوص اضافه کرد: نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در شهرستان بوشهر با عنوان طرح ضیافت به منظور تامین مایحتاج مورد نیاز مردم در ایام ماه مبارک رمضان از روز 15 تیر ماه در محل سالن عرضه آبزیان اداره کل شیلات بوشهر دایر شده است.
تابش گفت: با توجه به استقبال خریداران و در راستای تامین مایحتاج شهروندان نمایشگاه ضیافت به فعالیت خود تا پایان تیرماه ادامه خواهد داد.
وی تصریح کرد:‌ در این نمایشگاه کالاهای عرضه شده از تخفیفات مناسبی برخوردارند و به نوعی کیفیت و تفاوت قیمت کالاها سبب توجه و تمایل مصرف کنندگان به خرید از نمایشگاه شده است.
تابش ‌با اشاره به تمدید مهلت زمان برپایی نمایشگاه طرح ضیافت بوشهر افزود: تا 31 تیرماه سال جاری هر روز از ساعت 17 الی 22 نمایشگاه طرح ضیافت آماده خدمت رسانی و ارائه کالاهای اساسی موردنیاز شهروندان است.
رئیس سازمان صنعت،معدن و تجارت استان بوشهر با اشاره به اینکه تمام اجناس با تخفیف 15 الی 30 درصدی نسبت به بازار عرضه می‌شود،اضافه کرد: بازرسین این سازمان که در نمایشگاه مستقر هستند ضمن رصد و نظارت بر قیمت کالاهای موجود در غرفه‌ها، آماده دریافت گزارشات و پیشنهادات سازنده بازدیدکنندگان هستند

دیدگاه خود را بیان کنید