تقویت حفاظت آبزیان و جلوگیری از صید غیرمجاز در دیر

چهار‌شنبه ۶ دی ۱۳۹۱  ۰ نظر   ۱۱۴ بازدید

تقویت حفاظت آبزیان و جلوگیری از صید غیرمجاز در دیر

فرماندار شهرستان دیر از پیگیری برای تقویت حفاظت آبزیان و جلوگیری از صید غیرمجاز خبر داد

خبرنگار مهر، علی بحرانی چهارشنبه‌شب در جمع خبرنگاران اظهار داشت: دو نشست با وزیر جهاد کشاورزی و معاونین ایشان در تهران برگزار شد که دو دستاورد مهم، برگزاری مناقصه ترک تشریفات خورخان بردخون و عملیاتی شدن آن و تقویت حفاظت آبزیان در استان بوشهر و جلوگیری از صید غیر مجاز برای شهرستان دیر به همراه داشت.

وی افزود: در این سفر به منظور توسعه و آبادانی شهرستان دیر با حضور دکتر احمدی نماینده مردم شهرستان‌های دیر،کنگان و جم، خلیلی وزیر محترم کشاورزی، رازقی رئیس سازمان شیلات ایران، دکتر مرتضوی مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی کشور، تابش فر قائم مقام سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور، معمارنژاد ریاست گمرک ایران و دکتر مسعودی رئیس منطقه 16 دانشگاه آزاد کشور دیدار و گفتگوهای خوبی حاصل شد.

فرماندار دیر ادامه داد: در دیدار با مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی کشور نیز بر ساخت درمانگاه تامین اجتماعی دیر و تهیه یک دستگاه آمبولانس برای درمانگاه تامین اجتماعی این شهر تاکید شد که ایشان قول مساعدت ویژه دادند.

وی در مورد دیدار با مهندس تابش فر قائم مقام سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور و نتایج آن گفت: قائم مقام سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور در این نشست در مورد اختصاص یک دستگاه ماشین آتش‌نشانی مرکز شهرستان، کمک مالی به دهیاری‌ها و شهرداری‌های شهرستان و تخصیص دو سهمیه آتش نشانی به دهیاری‌های شهرستان، قول به همکاری و مساعدت لازم را دادند.

بحرانی با اشاره به دیدار خود با دکتر مسعودی رئیس منطقه 16 دانشگاه آزاد کشور، گفت: در این دیدار تصمیمات خوبی در راستای تخصیص اعتبار برای ساخت دانشگاه آزاد اسلامی دیر گرفته شد .

وی افزود: در دیدار با دکتر معمار نژاد ریاست گمرک ایران در خصوص اجرایی کردن مصوب سفر هیات دولت در ارتقای گمرک شهرستان دیر و تخصیص سهمیه خاص برای ورود کالا به گمرک دیر رایزنی‌های لازم انجام شده و ایشان نیز در خصوص ارتقای گمرک دیّر قول مساعدت لازم را دادند

دیدگاه خود را بیان کنید