نمایشگاه بین المللی دام ، طیور و آبزیان در تبریز شروع به کار کرد

جمعه ۳۰ خرداد ۱۳۹۳  ۰ نظر   ۵۸ بازدید

نمایشگاه بین المللی دام ، طیور و آبزیان در تبریز شروع به کار کرد
هجدهمین نمایشگاه بین المللی ماشین آلات چاپ و بسته بندی و صنعت چاپ، سیزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت تبلیغات و بازاریابی و دوازدهمین نمایشگاه صنعت دام، طیور، آبزیان و صنایع وابسته روز پنج شنبه در نمایشگاه بین المللی تبریز آغاز به کار کرد.
در این نمایشگاه ها از کشورهای چین، ترکیه، آلمان، امارات و کره در قالب نمایندگی و از استان های آذربایجان شرقی، تهران، اصفهان، مازندران، البرز و خراسان رضوی حضور دارند.

در این نمایشگاه دستگاه های بسته بندی، ماشین آلات چاپ، انواع چاپگرهای صنعتی، قطعات پنوماتیک، دستگاه های برش و حکاکی، انواع کاغذ و کارتن، ماشین آلات کارتن سازی، تابلو روان و تلویزیون شهری، انواع دایکاست و لمینت، سازه های نمایشگاهی و انواع فیلم های پی.وی.سی محصولات خود را ارایه داده اند.

دوازدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت دام، طیور، آبزیان و صنایع وابسته نیز با حضور شرکت های خارجی و داخلی تا یکم تیر ماه در سالن های امیرکبیر و پروین اعتصامی نمایشگاه بین المللی تبریز دایر است.

در این نمایشگاه شرکت های خارجی از کشورهای ترکیه و چین بطور مستقیم و از کشورهای آلمان، هلند، دانمارک، اسپانیا، بلژیک، چین، ایتالیا و انگلستان در قالب نمایندگی و شرکت های داخلی از 17 استان حضور دارند.
در این نمایشگاه ماشین آلات و تجهیزات مرغداری، دامپروری و دامداری، خوراک، کنسانتره مکمل ها، پخش دارو و خدمات دامپزشکی، اتوماسیون های مرغداری عرضه و اتحادیه و تشکل های سراسری، دانشگاه ها و مراکزعلمی و پژوهشی، شرکت های دانش بنیان، پارک های علم و فناوری حضور دارند
منبع : خبرگزاری جمهوری اسلامی

دیدگاه خود را بیان کنید