پرورش ماهی در سد سبلان منتفی شد

چهار‌شنبه ۱۸ تیر ۱۳۹۳  ۰ نظر   ۷۰ بازدید

پرورش ماهی در سد سبلان منتفی شد
پس از پیگیری رسانه‌های محلی در خصوص عدم آب‌رسانی به 89 روستای حاشیه سد سبلان، استاندار اردبیل پرورش ماهی در این سد را منتفی کرد
ظاهر نوری بخشدار ارشق اظهار داشت: با توجه به تلاش هایی که در این خصوص انجام شده است استاندار اردبیل دستوری مبنی بر منتفی شدن پرورش ماهی در سد سبلان را صادر کرده است.
وی گفت: متاسفانه برخی افراد بر این باور هستند که با سیاسی جلوه نشان دادن موضوع عدم آبرسانی به 89 روستای بخش ارشق، از آبرسانی به این مناطق جلوگیری کنند اما خوشبختانه با شفاف سازی این موضوع که مردم منطقه بیش از اینکه به آبزیان نیاز داشته باشند به آب شرب و کشاورزی محتاج هستند خدابخش استاندار اردبیل دستو منتفی کردن پرورش ماهی در سد سبلان را منتفی کرد.
وی افزود: برخی از مسئولان استانی بر این باورند که آبرسانی به روستاهای بخش ارشق از سد سبلان هزینه های هنگفتی نیازمند است که لذا می بایست برای صرفه جویی در این خصوص از مشگین شهر به این منطقه آبرسانی انجام شود.
بخشدار ارشق ادامه داد: متاسفانه در برخی از روستاها مردم با مشکل کم آبی مواجه هستند و مجبور هستیم با تانکر های آب به این روستائیان آبرسانی کنیم که متاسفانه آن هم جوابگوی روستائیان نیست و مردم مجبور هستند برای رهایی از این مشکلات به دیگر شهرها مهاجرت کنند
منبع : مشکین رسا

دیدگاه خود را بیان کنید