سرمایه‌گذاری در کشاورزی و شیلات، نیاز مبرم کشور است

چهار‌شنبه ۱۸ تیر ۱۳۹۳  ۰ نظر   ۵۴ بازدید

سرمایه‌گذاری در کشاورزی و شیلات، نیاز مبرم کشور است
معاون وزیر جهاد کشاورزی گفت:‌در شرایط فعلی، ایثارگری و سرمایه گذاری افراد علاقمند به تولید غذا به ویژه در بخش کشاورزی و شیلات، نیاز مبرم کشور است که از مولفه های تامین امنیت غذایی محسوب می‌شود.
حسن صالحی، رییس سازمان شیلات ایران با اشاره به ابلاغیه مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی سند توسعه اقتصادی کشور گفت: امروز اگر کسانی برای سرمایه گذاری و کار در عرصه شیلات پا به میدان بگذارند و صادقانه با سرمایه و آبروی خویش وارد تولید و خروج از رکود و تورم اقتصادی شوند قطعا نقش آنان از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس کمتر نیست اگر در هشت سال دفاع مقدس حفظ کشور نیاز به جان‌فشانی داشت امروز و در این شرایط ایثارگری و سرمایه گذاری افراد علاقمند به تولید غذا به ویژه در بخش کشاورزی و عرصه شیلات نیاز مبرم کشور است که از مولفه های تامین امنیت غذایی است.
وی افزود: با توجه به تاکیدات و پیگیری های ویژه مقام معظم رهبری، سند توسعه اقتصادی کشور ابلاغیه مولفه های اقتصاد مقاومتی معظم له است و همه ما باید با مسئولیت پذیری، پاسخگو بودن و با تلاش و کار مضاعف خدمتگزار مردم باشیم.
صالحی تاکید کرد: رییس جمهور نیز در دیدار این هفته با کارگزاران نظام بر پاسخگو بودن، خدمتگزار مردم بودن، دروغ نگفتن، صداقت داشتن و ... تاکید ویژه داشته و بر تلاش در عرصه های اقتصادی و به ویژه تولید و خروج از رکود و شکستن تورم تاکید کرده است. ضمن اینکه رییس جمهور روی مباحث شیلاتی حساسیت خاصی را همواره در جلسات به ویژه در دیدار با وزیر جهادکشاورزی در محل وزارتخانه در خصوص فرهنگ مصرف آبزیان داشته است.
معاون وزیر جهاد کشاورزی ایجاد زیرساخت ها و تنوع بخشی به خدمات متنوع دولت الکترونیک به ویژه در عرصه فناوری اطلاعات سازمان شیلات را مورد تاکید قرار داد و افزود: یکی از عرصه های خوب، کم هزینه و خدمتگزاری، پاسخگو بودن به مردم و ارباب رجوع را دولت الکترونیک و روش های فناوری اطلاعات در خصوص جوابگو بودن به نیازها و درخواست های ارباب رجوع در سازمان شیلات ایران عرصه ICT & IT است که خدمت بسیار بزرگی تلقی می شود
منبع : خبرگزاری ایسنا

دیدگاه خود را بیان کنید