فعالیت مجدد 7 مزرعه پرورش ماهی در چهارمحال و بختیاری

پنج‌شنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۳  ۰ نظر   ۷۹ بازدید

فعالیت مجدد 7 مزرعه پرورش ماهی در چهارمحال و بختیاری
مدیر شیلات و آبزیان چهارمحال و بختیاری از فعالیت مجدد هفت مزرعه پرورش ماهی در این استان خبر داد
پرویز منصوری صبح امروز در نشست شورای معاونین اداره‌کل جهاد کشاورزی این استان اظهار کرد: با توجه به ابتلاء مزارع پرورش ماهی این استان به ویروس (وی.اچ.سی) در برخی مناطق از چند ماه پیش این مزارع برای پاک‌سازی از این ویروس تعطیل شدند.
وی با اشاره به تعطیل مزارع پرورش ماهی در بخش بازفت بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، افزود: پس از بازسازی مزارع این بخش از ویروس (وی.اچ.سی) از دو ماه پیش تا امروز هفت مزرعه پرورش ماهی مجدداً فعالیت خود را آغاز کرده‌اند
منصوری بیان داشت: در طی چند ماه گذشته اقدامات لازم برای پاک‌سازی کامل این مزارع از ویروس (وی.اچ.سی) در برخی مناطق استان چهارمحال و بختیاری صورت گرفته و بعد از فعالیت مجدد آن‌ها تا امروز هیچ‌گونه مشکلی در این زمینه مشاهده نشده است.

مدیر شیلات و امور آبزیان چهارمحال و بختیاری گفت: در حال حاضر در برخی دیگر از مناطق این استان نیز اقدامات مورد نیاز برای پاک‌سازی مزارع پرورش ماهی از ویروس (وی.اچ.سی) در حال انجام است.

وی تصریح کرد: در حال حاضر چهارمحال و بختیاری رتبه نخست کشور در زمینه پرورش ماهیان سردآبی کشور را دارد و ما در تلاش هستیم تا مزارع پرورش ماهی این استان را به صورت کامل از ویروس (وی.چ.سی) پاک‌سازی کنیم
منبع: خبرگزاری فارس

دیدگاه خود را بیان کنید