بهره برداري از بندر صيادي گوگسر در سال اينده

چهار‌شنبه ۶ دی ۱۳۹۱  ۰ نظر   ۵۹ بازدید

بهره برداري از بندر صيادي گوگسر در سال اينده

واحد مرکزی خبر:بندر صیادی گوگسر در استان هرمزگان با ظرفیت تخلیه 253 تن صید ، اوایل سال اینده به بهره برداری کامل خواهد رسید.
به گزارش شبکه اطلاع رسانی جامعه دریایی ایران (مانا)، سید مصطفی بهشتیان ، مدیر کل اداره مطالعه و احداث بنادر صیادی سازمان شیلات ایران گفت : ادامه عملیات محوطه سازی ، ساخت تاسیسات پشتیبانی و لایروبی از برنامه های در نظر گرفته شده برای ساخت و تکمیل بندر صیادی گوگسر ،
در سال جاری است.
وی با اشاره به اینکه برای اجرای این طرح ها 25 میلیارد ریال اعتبار تخصیص یافته است،گفت: تا پایان سال مالی 91(تیر
92)
،ساخت بندر صیادی گوگسر به اتمام خواهد رسید.
مدیر کل اداره مطالعه و احداث بنادر صیادی سازمان شیلات ایران تاکید کرد:به منظور ساخت این بندر صیادی در استان هرمزگان تا پایان سال گذشته 169 میلیارد و 321 میلیون ریال هزینه شده است.
این مقام مسئول در سازمان شیلات ایران یادآور شد: ساخت بندر صیادی گوگسر بیش از 92 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
بهشتیان خاطرنشان کرد: ساخت موج شکن به طول هزار و 300 متر، اسکله به طول 176 متر،لایروبی به حجم 300 هزار متر مکعب، محوطه سازی به وسعت 500 هزار متر مربع ،ساختمانهای پشتیبانی به وسعت 300 متر مربع و سولیه روی اسکله به مساحت هزار و 500 متر مربع از اقداماتی است که در ساخت بندر صیادی گوگسر صورت می گیرد.
وی اعلام کرد : ساخت بندر صیادی گوگسر از سال 81 آغاز شد.
بهشتیان با اشاره به اینکه بندر صیادی گوگسر یکی از مهمترین بنادر صیادی استان هرمزگان محسوب می شود،گفت:این بندر صیادی پس از بهره برداری کامل ،ظرفیت تخلیه 253 تن صید را خواهد داشت و پس از تحویل ،بهره برداری و نگهداری از آن به تعاونی های صیادی بخش خصوصی واگذار خواهد شد

دیدگاه خود را بیان کنید