نخستین کنفرانس بین‌‌المللی تکثیر و پرورش لارو آبزیان در کرج برگزار می‌شود

چهار‌شنبه ۶ دی ۱۳۹۱  ۰ نظر   ۱۱۱ بازدید

نخستین کنفرانس بین‌‌المللی تکثیر و پرورش لارو آبزیان در کرج برگزار می‌شود

دبیر اجرایی نخستین کنفرانس بین المللی تکثیر و پرورش لارو آبزیان و شیلات گفت: این کنفرانس بین المللی 21 و 22 آذر ماه در پردیس کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران برگزار می شود

نعمت الهی در گفتگو با خبرنگار مهر با اعلام این خبر اظهار داشت: در این همایش دو روزه که با همکاری گروه شیلات پردیس کشاورزی و انجمن علمی آبزیان برگزار می شود اندیشمندان داخلی و خارجی به بحث و تبادل نظر در خصوص کیفیت لارو و مولدین آنها، ژنتیک، تغذیه، استفاده از موجودات زنده به عنوان تغذیه و ... می پردازند.

وی ادامه داد: حدود 140 مقاله با موضوعات مرتبط به دبیرخانه این کنفرانس ارسال شده که از تعداد مقالات یاد شده 28 موضوع در قالب سخنرانی و بقیه در قالب پوستر ارائه خواهد شد.

دبیر اجرایی نخستین کنفرانس بین المللی تکثیر و پرورش لارو آبزیان و شیلات گفت: همچنین از 10 مهمان خارجی از کشورهای آلمان، روسیه، اوکراین، بلژیک، باکو، عراق و چند کشور دیگر نیز برای حضور در این همایش و ارائه مقالات دعوت به عمل آمده است.

نعمت الهی اظهار داشت: در این کنفرانس هشت سخنران خارجی و 20 سخنران ایرانی به ارائه مقالات می پردازند.

وی بابیان اینکه مراسم افتتاحیه فردا صبح در پردیس کشاورزی برگزار می شود، تصریح کرد: مراسم افتتاحیه به دلیل حضور مهمانان خارجی به زبان انگلیسی برگزار خواهد شد و پس از مراسم افتتاحیه 28 نشست تخصصی نیز برپا می شود.

نعمت الهی ادامه داد: در دومین روز از نخستین کنفرانس بین المللی تکثیر و پرورش لارو و شیلات کارگاه آموزشی جایگزینی پودر و روغن ماهی با منابع طبیعی برپا می شود

دیدگاه خود را بیان کنید