برگزاری همایش بافت شناسی آبزیان در خرمشهر

چهار‌شنبه ۶ دی ۱۳۹۱  ۰ نظر   ۶۲ بازدید

برگزاری همایش بافت شناسی آبزیان در خرمشهر
رئیس دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر از برگزاری همایش بافت شناسی تخصصی آبزیان در 15 اسفند ماه سال جاری در این دانشگاه خبر داد
صدری‌نسب امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرمشهر اظهار کرد: پژوهشکده علوم دریایی وابسته به دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر با توجه به سابقه آموزش و پژوهش در زمینه‌های علوم زیستی دریا در این دانشگاه همایش بافت شناسی تخصصی آبزیان را با هدف ارتقای سطح کیفی و علمی این دروس برگزار می‌کند.
وی افزود: پژوهشکده علوم دریایی خرمشهر تنها مجری رشته‌هایی همچون بافت شناسی و جنین شناسی آبزیان در دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر بوده و در راستای رسالت علمی پژوهشکده تصمیم به برگزاری همایش تخصصی با عنوان بافت شناسی آبزیان دارد.
رئیس دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر ادامه داد: این همایش در 15 اسفندماه سال جاری در محورهای بافت شناسی مقایسه‌ای آبزیان، هیستوپاتولوژی آبزیان، جنین شناسی آبزیان و تکنیک‌های نوین در بافت شناسی آبزیان برگزار می‌شود.
وی در پایان گفت: علاقه‌مندان به شرکت در این همایش می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به سامانه اینترنتی همایش به نشانی aah.fcoms.ir مراجعه کنند

دیدگاه خود را بیان کنید