فرماندار آبادان رانت خواران را به مراجع قضایی معرفی کند

چهار‌شنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۱  ۰ نظر   ۵۵ بازدید


نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی گفت: فرماندار آبادان هر چه سریعتر رانت خواران را به مراجع قضایی معرفی کند
سعدون زاده در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: اعتراضی علیه برخی افرادی که با استفاده از کانونهای قدرت دست به رانت خواری زده اند دارم. این افراد در زمینهای غصبی مردم (اطراف منطقه خضر نبی) حوضچه های پرورش ماهی تشکیل دادند و مشکلات زیست محیطی و معضلات فراوانی را برای منطقه ایجاد کرده اند.
وی تصریح کرد: این افراد با تکیه بر برخی از افرادی که به مراکز قدرت وصل هستند متاسفانه در صددند تا مجوزهای آب غیر قانونی بگیرند و بدین وسیله با دست انداختن بر کشتزارها و زمینهای مردم، عملا فرصتهای شغلی را از جوانان شهر بگیرند.

این نماینده آبادان یادآور شد: آنان با غصب زمینهای مردم جلوه بسیار زشتی از ظلم و حق کشی را در شهرستان آبادان ایجاد کرده اند.

سعدون زاده ادامه داد: مگر این افراد تعهد نکرده اند که مدافع حقوق مظلومان و محرومان باشند پس چرا با استفاده از نفوذ خود می خواهند در مراجع قضایی و اجرایی به هر ترتیب و نحو ممکن این ثروتهای باد آورده را از آن خود کنند.

وی گفت: من به عنوان نماینده مردم به فرماندار آبادان اخطار می کنم که اگر نام این افراد را مکتوب به مراجع قضایی ارائه نکند من به وسیله حق قانونی خود نام آنها را به افکار عمومی معرفی خواهم کرد و تمام راه های قانونی را علیه آنان طی خواهم کرد.

سعدون زاده در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به وضع بهداشت و درمان در آبادان وعدم رسیدگی شایسته و در خور شان به وضعیت بیماران در بیمارستانهای آبادان و مراکز بهداشتی آن گفت: خطاب من به مدیریت کلان دانشکده علوم پزشکی این است که اگر توان و لیاقت حل مشکلات و قدرت رسیدگی به وضعیت اسف بار سلامت مردم را ندارند جای خود را به مدیران توانمند بدهد.

این نماینده افزود: به راستی این مدیریت ضعیف و ناکارآمد در آبادان در پشت پرده به وسیله چه دستهایی مورد حمایت قرار می گیرند.

وی اظهار کرد: افرادی که به نحوی رانتهای ویژه خود را از این بخش می گیرند چرا سلامت مردم و درمان آنها را وجه المصالحه منافع خویش قرار داده اند؟ من به سرپرست وزارت بهداشت و درمان اخطار می کنم که هر چه سریعتر به وضع بیمارستانهای طالقانی، شهید بهشتی و اروندکنار رسیدگی عاجل کند و با اعزام بازرسان به این مراکز هرچه سریعتر در صدد حل مشکلات درمانی و بهداشتی مردم آبادان برآید.

عضو کمیسیون انرژی مجلس یادآور شد: در صورت عدم رسیدگی از تمام ظرفیتها و اختیارات قانونی خود علیه آنان که مردم آبادان را از درمان درست و بهداشت حداقلی محروم کرده اند، استفاده خواهم کرد

دیدگاه خود را بیان کنید