توزیع گسترده محصولات آبزی

یک‌شنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۱  ۰ نظر   ۵۲ بازدید


به گزارش مهر، همزمان با برگزاری نمایشگاههای عرضه مستقیم کالا، هشتمین نمایشگاه و جشنواره آبزیان، فرآورده‌ها و محصولات شیلاتی کشور، 19 تا 27 اسفندماه با هدف کمک به تنظیم بازار با ارائه تخفیف ویژه برای عرضه این کالا و تامین مایحتاج مورد نیاز مردم برگزار خواهد شد.
غلامرضا رضاییان، دبیر اجرایی هشتمین نمایشگاه و جشنواره آبزیان، فرآورده‌ها و محصولات شیلاتی کشور گفت: این نمایشگاه در مصلی بزرگ امام‌خمینی(ره) ، با مشارکت واحدهای تولیدی، کارخانه‌ها و کارگاههای صنایع تبدیلی و همچنین فروشندگان و عرضه‌کنندگان این محصولات، برگزار می‌شود.


وی افزود: محصولات عرضه شده در این نمایشگاه با تخفیف 10 تا 15 درصدی نسبت به قیمت فروشگاهها و مغازه‌های سطح شهر در اختیار شهروندان قرار خواهد گرفت.
رضاییان با بیان اینکه شهروندان می‌توانند در طول مدت زمان برگزاری این نمایشگاه، مواد غذایی شیلاتی و فرآوردهای دریایی مورد نیاز خود را به هر اندازه که نیاز دارند، تهیه کنند، تصریح کرد: این نمایشگاه و جشنواره با هدف تنظیم بازار مواد غذائی آبزیان دریایی، فرآورده‌ها و محصولات شیلاتی در ایام نزدیک به سال نو و همچنین کمک به شهروندان، برگزار می‌شود.


وی، گسترش فرهنگ استفاده از محصولات آبزی در سبد غذایی خانوارها را یکی دیگر از اهداف برگزاری این نمایشگاه بیان کرد و خاطرنشان کرد: در این نمایشگاه و جشنواره، به صورت زنده پخت و تهیه انواع غذاهای دریایی برای شهروندان آموزش داده می‌شود.
هشتمین نمایشگاه و جشنواره آبزیان، فرآورده‌ها و محصولات شیلاتی کشور با همکاری اتحادیه صنف فروشندگان ماهی و چند تعاونی و شرکت بخش‌خصوصی برگزار می‌شود؛ ضمن اینکه در نمایشگاههای بهاره نیز، انواع محصولات مورد نیاز شهروندان اعم از کیف و کفش، پوشاک، مواد شوینده، آجیل و میوه، مرغ و گوشت، انواع لوازم‌خانگی و دیگر محصولات با تخفیف 10 تا 16 درصدی عرضه می‌شود

دیدگاه خود را بیان کنید