ایران اکسپو سال آینده در تهران برگزار می‌شود

پنج‌شنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۱  ۰ نظر   ۵۴ بازدید


(ایسنا)، منطقه سیستان و بلوچستان، غلامعلی گنجعلی افزود: اولین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران با نام ایران اکسپو اردیبهشت ماه سال آینده در تهران برگزار می‌شود.
گنجعلی گفت: اکسپوی ایران می‌تواند عامل شناساندن پتانسیل‌های سیستان و بلوچستان در زمینه‌های مختلف از جمله صنعت، معدن و تجارت شیلات و ترانزیت و... باشد.
وی این نمایشگاه را فرصتی مناسب برای صاحبان صنایع و معادن استان دانست تا بتوانند به معرفی کالاهای تولیدی خود پرداخته و به بازار‌های رقابتی داخل و خارج از کشور ورود پیدا کنند.
گنجعلی افزود: کمیته برگزاری نمایشگاه در سیستان و بلوچستان با حضور ادارات مرتبط تشکیل شده است.
معاون توسعه تجارت خارجی سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان گفت: ستاد برگزاری نمایشگاه ایران اکسپو برای نیل به اهداف کلان ملی و جهت حمایت از تولیدات داخلی تسهیلات ویژه‌ای را برای مشارکت‌کنندگان داخلی و نیز مهمانان خارجی تدارک دیده است.
وی در ادامه گفت: براساس اعلام ستاد برگزاری اولین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران به نام ایران اکسپو مهمانان خارجی از کشورهای مختلف از جمله عراق‌، عربستان‌، روسیه‌، هند‌، افغانستان‌، ایتالیا، ساحل عاج‌، اوگاندا‌، لهستان، ویتنام، عمان، ازبکستان‌، قزاقستان‌، آذربایجان‌، آمریکا‌، ترکیه‌، گرجستان و... تا کنون به جهت بازدید از نمایشگاه اعلام آمادگی کرده‌اند.
گنجعلی از صادرکنندگان، صنعتگران‌، معدنکاران و سایر فعالان اقتصادی در بخش‌های مختلف خواست به جهت شرکت در نمایشگاه و کسب اطلاع بیشتر به وب سایت ستاد برگزاری این نمایشگاه به آدرسExpo.irtsn.com و ستادهای استانی در سازمان صنعت‌، معدن و تجارت استان مراجعه کنند.
این نمایشگاه از تاریخ 7 الی 10 اردیبهشت 92 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار خواهد شد

دیدگاه خود را بیان کنید