چهارمین نمایشگاه بین‌المللی دام ، طیور و آبزیان در اهواز برگزار می‌شود

شنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۳  ۰ نظر   ۳۸ بازدید

چهارمین نمایشگاه بین‌المللی دام ، طیور و آبزیان در اهواز برگزار می‌شود
مدیر جهاد کشاورزی خوزستان گفت: چهارمین نمایشگاه بین المللی صنایع و ماشین آلات کشاورزی در اهواز با حضور ۱۱۰ موسسه داخلی و خارجی در اهواز برگزار می‌شود.
کیخسرو چنگلوایی اظهار کرد: چهارمین نمایشگاه بین المللی صنایع و ماشین آلات کشاورزی، آبیاری و آبرسانی، دام و طیور، شیلات، آبزیان و دامپزشکی در محل نمایشگاه‌های بین المللی اهواز برگزار می‌شود.
وی افزود: این نمایشگاه یکشنبه 25 آبان ماه امسال با حضور عباس کشاورز، معاون وزیر جهاد کشاورزی افتتاح می‌شود.
مدیرکل جهاد کشاورزی استان خوزستان گفت: این نمایشگاه با حضور 110 موسسه داخلی، نمایندگان شرکت‌های خارجی و حضور مستقیم خانه تجارت ملی مجارستان با رویکرد حمایت از تجارت کشاورزی، دامپروری و تولیدات آن برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه 60 درصد غرفه‌های این نمایشگاه را بخش کشاورزی تشکیل می‌دهد، عنوان کرد: بخش دامپروری 40 درصد دیگر نمایشگاه را تشکیل می‌دهد.

چنگلوایی بیان کرد: بر اساس نظر سنجی‌های انجام شده ارائه توانمندی، بازاریابی، ایجاد نمایندگی و گسترش توزیع محصولات، ایجاد ارتباط موثر، افزایش اثر تبلیغات، رقیب‌شناسی و قیمت گذاری کالا از مهم‌ترین اهداف موسسات جهت حضور در این نمایشگاه است.

وی بیان کرد: مهم‌ترین هدف نمایشگاه تلاش جهت حل مشکلات و چالش‌های موجود در خوزستان و ایجاد تحول و حرکت مثبت تخصصی در شرایط اقتصادی امروز است
منبع: خبرگزاری تسنیم

دیدگاه خود را بیان کنید