1.5 میلیون تن میگو در جزیره شیف برداشت شد

شنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۳  ۰ نظر   ۵۳ بازدید

1.5 میلیون تن میگو در جزیره شیف برداشت شد
مدیر کل شیلات استان بوشهر گفت: 1.5 میلیون تن میگو در جزیره شیف برداشت شد.
حسین بهمنیاری اظهار داشت: استان بوشهر دارای ظرفیت‌های بسیار خوبی در زمینه پرورش میگو است که تلاش‌های بسیار خوبی نیز به منظور توسعه سایت‌ها و افزایش تولید در استان صورت گرفته است.
وی در ادامه به ظرفیت‌های بسیار خوب سایت پرورش میگو شیف اشاره کرد و بیان داشت: در این سایت هم اکنون 850 تن ذخیره سازی است که امسال در هر هکتار 3.5 تن میگو برداشت خواهد شد.
بهمنیاری تصریح کرد: امسال در حال حاضر نیز یک هزار و 500 تن از سایت پرورش میگو شیف برداشت شده است که تا پایان زمان برداشت میگو، به میزان پیش‌بینی‌شده دست خواهیم یافت.

برداشت سالانه 8.5 میلیون تن میگو در جزیره شیف

مدیر کل شیلات استان بوشهر عنوان کرد: همچنین در سال های گذشته از این سایت حدود شش تا هفت تن میگو برداشت شده است که می تواند سالانه تا هشت هزار و 500 تن تولید داشته باشد.

بهمنیاری در ادامه با اشاره به بازدید وزیر جهاد کشاوری از سایت‌های پرورش میگو در استان بوشهر، خاطرنشان ساخت: وزیر جهاد کشاورزی تاکید بسیاری بر توسعه آبزی پروری و حل مشکلات سایت های پرورش میگو دارند.

وی افزود: به زودی با پیگیری های استاندار بوشهر برای رفع مشکل برق سایت های پرورش میگو، یک پست فوق توزیع تا پایان امسال در شهرک صنعتی بوشهر نصب خواهد شد که مشکلات سایت های پرورش میگو نیز مرتفع خواهد شد.
منبع: خبرگزاری مهر

دیدگاه خود را بیان کنید