امضای تفاهم‌نامه همکاری طرح توسعه آبزی‌پروری و صید آّبزیان

یک‌شنبه ۵ مرداد ۱۳۹۳  ۰ نظر   ۴۴ بازدید

امضای تفاهم‌نامه همکاری طرح توسعه آبزی‌پروری و صید آّبزیان
تفاهم نامه همکاری سازمان شیلات ایران و تشکل‌های شیلاتی کشور در قالب طرح «توسعه آبزی پروری و صید آبزیان» در محل سازمان شیلات ایران به امضای طرفین رسید.
این تفاهم نامه همکاری در راستای تحقق اهداف سند چشم انداز 20 ساله و برنامه های توسعه کشور، با توجه به شرایط طبیعی و اقلیم مناسب، وجود اراضی مستعد، آب و هوای متنوع، آب های شور و لب شور در طول سواحل شمالی و جنوبی کشور، وجود منابع آب های داخلی و ذخائر ارزشمند قابل برداشت دریایی در آب های سرزمینی و بین المللی به امضا رسید.
همچنین به کارگیری پتانسیل‌های قابل اتکای کشور در عرصه توسعه و تولیدات شیلاتی و تکمیل زنجیره های مربوطه اعم از صنایع پیشین و پسین و جلب مشارکت سرمایه گذاران داخلی و خارجی از دیگر اهداف امضای تفاهم نامه مشترک سازمان شیلات با تشکل های شیلاتی کشور بوده است.

این تفاهم نامه بین سازمان شیلات ایران به نمایندگی حسن صالحی - رییس سازمان و معاون وزیر جهاد کشاورزی - و تشکل‌های شیلاتی از جمله اتحادیه سراسری شرکت‌های تعاونی تکثیر و پرورش صادرات آبزیان ایران، اتحادیه شرکت‌های تعاونی تکثیر و پرورش ماهیان گرم آبی سراسر کشور، صندوق توسعه صادرات آبزیان، و اتحادیه سراسری تعاونی های صیادی ایران منعقد شد
منبع : خبرگزاری ایسنا

دیدگاه خود را بیان کنید