جشنواره ماهیگیری در منطقه آزاد ماکو برگزار می‌شود

پنج‌شنبه ۳ مهر ۱۳۹۳  ۰ نظر   ۴۹ بازدید

جشنواره ماهیگیری در منطقه آزاد ماکو برگزار می‌شود
معاون منطقه آزاد تجاری صنعتی ماکو گفت: با هدف ایجاد نشاط اجتماعی و رونق گردشگری در منطقه آزاد ماکو جشنواره بزرگ ماهیگیری برگزار می‌شود.
نخستین جلسه جشنواره بزرگ ماهیگیری در آبهای تفرجگاه ساحلی ارس سازمان منطقه آزاد ماکو، با حضور معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری منطقه آزاد ماکو، رئیس شورای شهر و شهردار، مدیر شیلات و مسئولان هنگ مرزی پلدشت برگزار شد.
معاون فرهنگی اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد ماکو در این جلسه اظهار کرد: جشنواره ماهیگیری توسط سازمان منطقه آزاد ماکو و با همراهی و همیاری شورای شهر و شهرداری پلدشت و شیلات و هنگ مرزی با هدف ایجاد نشاط اجتماعی، رونق گردشگری و توسعه شهرستان پلدشت در 18 مهمر ماه برگزار می شود.

جواد اسماعیل زاده افزود: در صورت استقبال مردم از این جشنواره، بصورت سالیانه و با دعوت از سایر مناطق آزاد برگزار می شود و تلاش می شود از ظرفیت تور گردان های ماهیگیری نیز در این جشنواره استفاده کنیم.

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری منطقه آزاد تجاری صنعتی ماکو گفت: برگزاری جشنواره بادبادکها برای خردسالان و اعطای هدایای ویژه برای عموم شرکت کنندگان، اجرای موسیقی محلی و برخی اقدامات فرهنگی از برنامه های جانبی این جشنواره است
منبع : خبرگزاری تسنیم

دیدگاه خود را بیان کنید