توسعه پرورش میگو در گمیشان، زمینه اشتغال‌ جوانان را فراهم می‌کند

چهار‌شنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۳  ۰ نظر   ۵۳ بازدید

توسعه پرورش میگو در گمیشان، زمینه اشتغال‌ جوانان را فراهم می‌کند
فرماندار گمیشان، در جلسه سرمایه‌گذاران بخش خصوصی برای توسعه میگو در این شهرستان گفت: سرمایه‌گذاری در بخش توسعه میگو، فرصت‌های اشتغالزایی مناسبی برای گمیشانی‌ها ایجاد می‌کند.
امانگلدی ضمیر در این جلسه با تشکر از استقبال عمومی از سفر پر خیر وبرکت ریاست محترم جمهور، ایجاد زیرساخت‌های توسعه میگو را یکی از اولویت‌ها به منظور تخصیص اعتبار و پروژه‌های تحرک بخشی توسعه گمیشان اعلام کرد.
وی افزود: دولت مصمم است برای ایجاد زیرساخت‌ها و بهره‌مندی از آب دریا و ایجاد کانال‌های اصلی برای افزایش سطح زیر کشت پرورش میگو تا 4000هکتار برای سال 94 برنامه‌ریزی و اعتبارات مالی لازم را اختصاص دهد.
ضمیر اظهار داشت: سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در صورت تمایل برای سرمایه‌گذاری با مشارکت مردم از تسهیلات ویژه توسعه مناطق محروم برخوردار خواهند شد.

در ادامه سرمایه‌گذاران بخش خصوصی آمادگی خود را برای شروع عملیات ایجاد حوضچه‌ها و دریاچه‌ها بعد از واگذاری اراضی مورد نیاز و مشارکت دادن مردم و جوانان شهرستان گمیشان برای سرمایه‌گذاری و اولویت بکارگیری جوانان منطقه برای اشتغال‌زایی اعلام کردند.

در پایان سرمایه گذاران بخش خصوصی برای توسعه عمران شهرستان و سرمایه‌گذاری در بخش میگو و آبزیان گرم آبی و سردآبی با اولویت مشارکت مردم گمیشان برای سرمایه‌گذاری، شرکت سهامی تشکیل دادند
منبع: خبرگزاری ایسنا

دیدگاه خود را بیان کنید