ضرورت توسعه سایت میگوی گمیشان

پنج‌شنبه ۹ خرداد ۱۳۹۲  ۰ نظر   ۶۱ بازدید

ضرورت توسعه سایت میگوی گمیشان
خبرنگار مهر، محمد جواد نظری مهر صبح چهارشنبه در نشست با سرمایه گذاران در سایت میگوی گمیشان افزود: گلستان پتانسیل های خوبی در زمینه پرورش آبزیان دارد و تاکنون برای رونق این سایت تلاش های زیادی انجام شده است.
وی اظهار داشت: مسئولین و سرمایه گذاران باید تمام تلاش خود را برای توسعه هر چه بیشتر سایت میگوی گمیشان انجام دهند.

معاون وزیرجهادکشاورزی و رئیس سازمان شیلات ایران نیز اعلام کرد: دولت با تمام توان از سرمایه گذاران بخش میگو حمایت می کند.

تشکیل ستاد رفع موانع اداری سایت میگوی گمیشان

غلامرضا رازقی گفت: شرایط برای سرمایه گذاری و حضور هرچه بیشتر سرمایه گذاران داخلی و خارجی فراهم است و تاکنون استقبال بسیار خوبی از سوی سرمایه گذاران برای سرمایه گذاری در سایت میگوی گمیشان شده است.

رئیس سازمان شیلات ایران، تصریح کرد: تمامی مسئولین تلاش می کنند تا موانع موجود بر سر راه توسعه سایت میگوی گمیشان برداشته شود.

وی با بیان اینکه سازمان شیلات ایران درصدد است تا با تشکیل ستادی موانع اداری موجود برای توسعه سایت چهار هزار هکتاری گمیشان تسهیل شود، تصریح کرد: ریاست این ستاد به عهده استانداری است و اختیارات شیلات ایران به این ستاد واگذار شده است و انتخاب سرمایه گذاران از طریق این ستاد در استان انجام خواهد شد و شیلات ایران در این ستاد یک عضو دارد.

رهاسازی 40 میلیون قطعه بچه میگو

علی اکبر پاسندی مدیرکل شیلات گلستان نیز به بیان برخی مشکلات و دغدغه های موجود در توسعه این سایت پرداخت و گفت: انتقال آب از دریا، کمبود اعتبارات برای احداث زیرساختها و برق رسانی به سایت از عمده مشکلات موجود در توسعه این سایت است که باید مرتفع گردد.

وی خاطرنشان کرد: امسال 40 میلیون قطعه بچه میگو در سایت میگوی گمیشان رهاسازی می شود و امید است در پایان دوره پرورش بیش از 450 تن میگو تولید شود، که این میزان نسبت به سال گذشته سه برابر رشد خواهد داشت

دیدگاه خود را بیان کنید