مطالعات انتقال آب دریا برای پرورش میگوی گمیشان پایان یافت

پنج‌شنبه ۲۳ خرداد ۱۳۹۲  ۰ نظر   ۴۴ بازدید


خبرنگار مهر، علی اکبر پاسندی ظهر چهارشنبه در تشریح برنامه های هفته جهاد کشاورزی افزود: مطالعات این طرح و اتمام مطالعات ارزیابی زیست محیطی ماهی قزل آلا بعد از زمان پرورش میگو در سایت میگوی گمیشان با اعتبار یک میلیارد و 900 میلیون ريال از طرح های انجام شده در شیلات است.
وی اظهار داشت: در هفته جهادکشاورزی پروژه های شیلاتی گلستان با اعتبار 18 میلیارد ريال بهره برداری و کلنگ زنی می شود و همزمان با هفته جهاد کشاورزی شش پروژه شیلاتی بهره برداری و کلنگ زنی می شود.

به گفته وی، بهره برداری از قطعات 10 و 11 مزرعه پرورش میگوی گمیشان با ظرفیت 150 تن و اعتبار 9 میلیارد ريال و بهره برداری از استخر دو منظوره پرورش ماهی قزل آلا در کردکوی با ظرفیت سه تن و اعتبار 200 میلیون ريال از پروژه های قابل افتتاح در هفته جهاد کشاورزی است.

پاسندی با بیان اینکه کلنگ زنی مزرعه سردآبی از پروژه های در دست اجرای شیلات است، تصریح کرد: این طرح با ظرفیت 20 تن و اعتباری بالغ بر یک میلیارد و هشتصد میلیون ريال کلنگ زنی می شود.

مدیرکل شیلات گلستان خاطر نشان کرد: ذخیره سازی بچه ماهی کپور ماهیان پرورشی در استخرهای کشاورزی در سطح 40 هکتار و با اعتبار پنج میلیارد ريال از دیگر پروژه های قابل اجرا در شیلات گلستان است

دیدگاه خود را بیان کنید