ظرفیت‌های بخش شیلاتی بستک بررسی می‌شود

چهار‌شنبه ۱۲ تیر ۱۳۹۲  ۰ نظر   ۵۵ بازدید

ظرفیت‌های بخش شیلاتی بستک بررسی می‌شود
خبرگزاری فارس از بستک، محمد مشتاق‌زاده صبح امروز در کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری این شهرستان اظهار داشت: به لطف خدا و با حضور ملت شریف ایران حماسه بزرگ سیاسی محقق شد و اکنون باید فرصت را مغتنم دانسته و زمینه تحقق حماسه اقتصادی را ایجاد نمائیم.
وی ادامه داد: انجام هر طرح و پروژه، فتح یک خاکریز دشمن است آن هم در شرایطی که دشمن به بهانه‌های واهی، اقتصاد و معیشت ما را نشانه گرفته است.
فرماندار شهرستان بستک تصریح کرد: انگیزه و اعتقاد، لازمه موفقیت است و مدیری که بدون اعتقاد و تعهد وارد عرصه شود موفق نخواهد شد.
مشتاق‌زاده با بیان اینکه در این شهرستان پتانسیل‌ها و فرصت‌های خوبی وجود دارد، تأکید کرد: خوشبختانه زمینه و شرایط به منظور سرمایه گذاری در شهرستان فراهم است لیکن نیازمند سیاستگذاری، برنامه‌ریزی و تجهیز منابع است تا شاهد رونق و توسعه منطقه باشیم.
وی افزود: در بخش شیلات، شهرستان بستک دارای ظرفیت‌های فراوانی است که تا کنون استفاده نشده و لازم است به درستی مطالعه و مورد بهره‌برداری قرار گیرد.
این مسئول در پایان بر شناسایی ظرفیت‌ها توسط ادارات شهرستان، ارائه طرح‌ها و پروژه‌هایی که متناسب با شرایط اقلیمی منطقه باشد و شناسایی سرمایه گذاران گروههای هدف تأکید کرد.

دیدگاه خود را بیان کنید