گشایش دهمین نمایشگاه بین‌المللی کشاورزی در همدان

یک‌شنبه ۲۳ تیر ۱۳۹۲  ۰ نظر   ۵۱ بازدید

گشایش دهمین نمایشگاه بین‌المللی کشاورزی در همدان
بیاناتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان از پایان کار نمایشگاه تخصصی مواد غذایی در همدان خبر داد و افزود: نمایشگاه طرح ضیافت، در سیزدهمین دوره برگزاری خود با استقبال چشمگیر شهروندان مواجه شد و در نهایت دیروز به کار خود پایان داد.
وی گفت: در این نمایشگاه، واحدهای عرضه محصولات گوشتی، پروتئینی، لبنی، انواع نوشیدنی‌ها، کیک و کلوچه، بیسکویت، شکلات، چای، برنج، حبوبات، عسل، عرقیات گیاهی، ماکارونی، خشکبار، ترشیجات، شوریجات و مرباجات، کنسروجات، غذای آماده، خرما و ... حضور داشتند.
مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی همدان با اشاره به حضور 130 واحد تولیدی داخلی از سراسر کشور در این نمایشگاه خاطرنشان کرد: برنامه‌ریزی برای مشارکت تولیدکنندگان مواد غذایی دیگر استان‌ها به‌ویژه برای ارائه محصولات خاص و بومی این مناطق می‌تواند موجب استقبال بیشتر شهروندان از نمایشگاه‌های مواد غذایی در سال‌های آتی باشد.
به گفته وی در راستای تحقق این مهم، لزوم توجه به مطالعات و برنامه‌ریزی احساس می‌شود.
بیاناتی از نظارت صد درصدی بازرسان در طول برگزاری نمایشگاه سخن گفت و این مهم را یکی از نقاط بارز آن برشمرد.
وی ادامه داد: بخشی از اقلام ضروری مردم شامل برنج، قند و شکر، روغن، مرغ، ماهی، گوشت و حبوبات نیز به‌صورت دولتی و با تخفیف ویژه در اختیار شهروندان قرار گرفت.
مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی همدان با اشاره به ظرفیت بالای همدان در برگزاری نمایشگاه‌های تخصصی گفت: نمایشگاه بین‌المللی همدان در گام بعدی خود برگزاری دهمین نمایشگاه بین‌المللی کشاورزی (ماشین‌آلات، نهاده‌ها، سیستم‌های آبیاری و کشت گل‌خانه‌ای) همزمان با هشتمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت مرغداری، دامپروری و شیلات را از تاریخ 22 تا 25 مردادماه امسال در برنامه کاری خود دارد

دیدگاه خود را بیان کنید