ایجاد 231 شغل پایدار توسط شیلات جاسک

یک‌شنبه ۳۰ تیر ۱۳۹۲  ۰ نظر   ۶۸ بازدید

ایجاد 231 شغل پایدار توسط شیلات جاسک
خبرگزاری مهر، عبدالله مسقطی با بیان این مطلب، اظهار داشت: شهرستان جاسک در سال گذشته با تولیدات بچه میگو خود بخشی از نیاز به بچه میگو پروش دهندگان میگوی چهار استان هرمزگان، بوشهر، گلستان وسیستان و بلوچستان را مرتفع ساخته است.
وی افزود: از این میان بیشترین ارسال بچه میگو به ترتیب به مزارع پرورش میگو هرمزگان و استانهای بوشهر، گلستان و سیستان و بلوچستان صورت گرفته است.
مسقطی با بیان اینکه در سال جاری نیز جاسک از نظر تولید بچه میگو در جایگاه خوبی قرار داد، اظهار داشت: امسال همچنان در حال برداشت و تولید بچه میگو از مراکز تکثیر این شهرستان هستیم.
رئیس اداره شیلات جاسک با بیان اینکه ناوگان صید این شهرستان دارای بیش از 197 فروند لنج و 574 فروند قایق است، تصریح کرد: شهرستان جاسک با بیش از 11 هزار و 763 تن صید آبزیان در سال گذشته جایگاه مطلوبی را نیز از نظر میزان صید در استان به خود اختصاص داده است.
مسقطی ابراز داشت: اداره شیلات جاسک موفق به ایجاد 231 اشتغال پایدار در سال 91 برای مردم منطقه در بخش تکثیر میگو، صید وخدمات صیادی شده است که این رقم 15 درصد بیش از تعهد در نظر گرفته شده برای شیلات این شهرستان بوده است

دیدگاه خود را بیان کنید