محصولات شیلاتی با کدرهگیری وارد بازارمی شوند

پنج‌شنبه ۳ مرداد ۱۳۹۲  ۰ نظر   ۴۹ بازدید


عضو کمیسیون عمران مجلس، با تأکید براینکه اجرای کدرهگیری برای تمامی کالاها به عنوان قانون درکشورمحسوب می شود، گفت:طبق این قانون ازاین پس وزارت بهداشت و درمان پاسخگو هر گونه فساد و بیماری زایی درمحصولات شیلات کشور است.

کمال علی پورخنکداری درگفت و گو با خانه ملت، با تأکید براینکه محصولات شیلات کشور مانند سایرمحصولات کشاورزی از جهت کیفیت باید کنترل شوند، گفت: به منظورشناسایی وکنترل کیفیت محصولات شیلات کشور کد رهگیری ازسوی سازمان شیلات و دامپزشکی برای این محصولات درنظر گرفته شده است.

نماینده مردم قائم شهر،سوادکوه وجویبار درمجلس شورای اسلامی، درتشریح فرآیند کد گزاری این محصولات، تصریح کرد: کلیه محصولات شیلات طبق فرآیندی از محل مبدأ با ثبت کد پایش بر روی محصول حاوی اطلاعاتی مانند درجه سردی، تاریخ صید و انقضاء به ثبت می رسد.

این نماینده مردم درمجلس نهم، اظهار داشت: ازسوی وزارت بهداشت و درمان و سازمان استاندارد کشور برای تمامی کارخانه و شرکتهای تولید کننده محصولات شیلات پروانه ی بهداشت و درمان و شماره ثبت درنظر گرفته شده است که در صورت وجود هرگونه مشکلی دراین محصولات مصرف کنندگان توانایی پیگیری داشته باشند.

عضو کمیسیون عمران مجلس، با تأکید براینکه اجرای کدرهگیری برای تمامی کالاها به عنوان قانون درکشورمحسوب می شود، گفت:طبق این قانون ازاین پس وزارت بهداشت و درمان پاسخگو هر گونه فساد و بیماری زایی درمحصولات شیلات کشور است

دیدگاه خود را بیان کنید