تحقق اهداف اشتغال زندانیان با توسعه صنعت شیلات محقق می‌شود

پنج‌شنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۲  ۰ نظر   ۵۳ بازدید


(ایسنا) - منطقه کرمانشاه،"اژدر اسدبیگی" مدیرکل زندان‌ها به همراه سرپرست نمایندگی بنیاد تعاون زندانیان و کارشناسان شیلات به منظور بررسی نحوه بهره برداری از سد رودخانه زمکان در این محل حضور یافت
مدیر کل زندانهای استان کرمانشاه، گفت: تحقق اهداف اشتغال زندانیان با توسعه صنعت شیلات محقق می‌شود
اسدبیگی در بازدید از سد آزادی سهم سازمان زندان‌ها در بخش رونق اقتصادی کشور در سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی را ایجاد اشتغال حداکثری برای زندانیان و کمک به رفع مشکلات معیشتی خانوادهای آسیب‌پذیر برشمرد.
وی خاطرنشان کرد: سد مخزنی آزادی که برروی رودخانه زمکان در این استان احداث شده است یکی از پروژه‌های نوین اقتصادی در استان کرمانشاه است که علاوه بر ذخیره آب شرب و کشاورزی امکان بهره‌برداری در زمینه پرورش ماهی و توسعه صنعت گردشگری را فراهم کرده است.
مدیرکل زندانهای استان کرمانشاه، ادامه داد: سهم سازمان زندان‌ها در تحقق فرمان مقام معظم رهبری در سال حماسه سیاسی و اقتصادی ایجاد اشتغال حداکثری، تولید درآمد برای زندانیان و کمک به رفع برخی از مشکلات معیشتی خانواده زندانیان است.
اسدبیگی در ادامه اضافه کرد: حوزه اقدامات تأمینی و تربیتی بر رویکردهای اصلاحی، تربیتی و بازآموزی هنجارهای اجتماعی به مددجویان استوار شده است و مشارکت دادن زندانیان در فعالیت‌های اقتصادی تأثیر به سزایی در دستیابی به این هدف متعالی خواهد داشت.
در این دیدار شهریار رحیمی سرپرست نمایندگی بنیاد تعاون زندانیان استان با اشاره به اهداف راهبردی حوزه اشتغال زندانیان، اظهار کرد: قابلیت و توانمندی‌های موجود دربخش کارآفرینی و افزایش سهم در آمد زندانیان انگیزه اصلی انتخاب این طرح بوده است.
وی ابراز امیدواری کرد که با انجام موافقت نهایی سازمان‌های ذی‌ربط با مشارکت بخش خصوصی مرحله اول اجرای پروژه پرورش ماهی با اشتغال 20 نفر آغاز خواهد شد

دیدگاه خود را بیان کنید