پنجمین نمایشگاه توانمندی‌های دامپزشکی گیلان افتتاح شد

یک‌شنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۲  ۰ نظر   ۴۳ بازدید

پنجمین نمایشگاه توانمندی‌های دامپزشکی گیلان افتتاح شد
خبرگزاری تسنیم از رشت، مدیرکل دامپزشکی گیلان صبح امروز در حاشیه آغاز به‌کار پنجمین نمایشگاه توانمندی‌های دامپزشکی این استان در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: این نمایشگاه از امروز تا 19مهرماه جاری در محل اداره‌کل دامپزشکی گیلان فعال است.
سهراب عاقبتی با بیان اینکه پنجمین نمایشگاه توانمندی‌های دامپزشکی گیلان به مناسبت هفته دامپزشکی دایر شده است، افزود: در این نمایشگاه فرآورده‌های خام دامی با تخفیف ویژه و کمی ارزان‌تر از بازار به مصرف‌کنندگان عرضه می‌شود.
وی با اشاره به غرفه‌های پنجمین نمایشگاه توانمندی‌های دامپزشکی گیلان، گفت: غرفه‌های دام، طیور، آبزیان و صنایع وابسته در این نمایشگاه حضور دارند.
مدیرکل دامپزشکی گیلان، تصریح کرد: نمایشگاه توانمندی‌های دامپزشکی همه روزه از ساعت 9 صبح تا 9 شب از تاریخ 13 تا 19 مهرماه جاری در اداره‌کل دامپزشکی گیلان پذیرای بازدید عموم است.
عاقبتی با اشاره به همکاری، جهادکشاورزی و سازمان نظام دامپزشکی گیلان در برگزاری این نمایشگاه، خاطرنشان کرد: بیش از 35 واحد تحت نظارت دامپزشکی در عرصه‌های مختلف تولید، توزیع و عرضه فرآورده‌های خام دامی، پرورش دهندگان دام، طیور و آبزیان، کارخانجات خوراک دام و شرکت‌های دارویی،کشتارگاه‌ها، مراکز فرآوری و بسته بندی در این نمایشگاه حضوری فعال دارند.

وی با بیان اینکه، هدف از برگزاری این نمایشگاه نشان دادن کیفیت و سلامت مواد غذایی با منشاء دامی از تولید تا مصرف است، اظهار کرد: دستیابی به سلامت غذایی از طریق کنترل و نظارت دامپزشکی بر روند تولید تا مصرف با اقدامات پیشگیری و درمان ، انجام آزمایشات کنترلی و رعایت بهداشت در تغذیه دام امکان پذیر می‌شود.

دیدگاه خود را بیان کنید