اقدامی برای نظارت بر قیمت‌گذاری آبزیان در بوشهر انجام نشده است

چهار‌شنبه ۱۹ شهریور ۱۳۹۳  ۰ نظر   ۴۸ بازدید

اقدامی برای نظارت بر قیمت‌گذاری آبزیان در بوشهر انجام نشده است
نایب رئیس کمیسیون بودجه و حقوقی شورای شهر بوشهر گفت: تاکنون هیچ اقدامی در راستای نظارت دقیق بر قیمت‎گذاری آبزیان در بوشهر انجام نشده است
علی‎اکبر شمسا صبح امروز در جلسه شورای شهر بوشهر با انتقاد از وضعیت گرانی در بازار بوشهر اظهار داشت: متخلفانی از سوی اداره صنعت، معدن و بازرگانی به اداره کل تعزیرات حکومتی استان معرفی می‎شوند، ولی متاسفانه برخورد لازم صورت نمی‎گیرد و نیاز است با برخورد قاطع با گرانفروشی برای مردم معرفی شوند.
وی ادامه داد: اصناف خودشان قیمت‌گذاری اجناس را انجام می‎دهند و در این قیمت‌گذاری شرایط مردم را درک نمی‎کنند در صورتی که باید نماینده‎ای از مصرف کنندگان نیز در اتحادیه قیمت‌گذاری اصناف حضور داشته باشند، ولی در عمل این مهم صورت نمی‎گیرد.

نایب رئیس کمیسیون بودجه و حقوقی شورای شهر بوشهر در ارتباط با گرانی‎های موجود در بوشهر خاطر نشان کرد: ماهی و میگوی درجه یک سال‎هاست که از سفره‌های شهروندان بوشهری رفته ولی تاکنون هیچ اقدامی در راستای نظارت دقیق بر قیمت‎گذاری آبزیان در بوشهر انجام نشده است.

شمسا متذکر شد: هزینه‎های امور مربوط به ازدواج در بوشهر مانند هزینه‎های آرایشگاه‎ها و سالن‎های خدماتی نیز قیمت بسیار بالایی دارند و نیاز است به منظور تسهیل در امور مربوط به ازدواج جوانان نظارت لازم بر قیمت‎های آن لحاظ شود
منبع : خبرگزاری فارس

دیدگاه خود را بیان کنید