طرح ملی اسکله خورخان بردخون دیر بزودی اجرایی می شود

جمعه ۲۱ شهریور ۱۳۹۳  ۰ نظر   ۴۵ بازدید
طرح ملی اسکله خورخان بردخون دیر بزودی اجرایی می شود
نماینده مردم شهرستان های کنگان، دیر، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی گفت: پروژه ملی اسکله خورخان بردخون از توابع شهرستان دیر به زودی به مناقصه گذاشته شده و اجرایی می شود.
حجت الاسلام موسی احمدی روز جمعه در جمع مردم دیر افزود: این پروژه که در حد یک مصوبه رها شده بود با پیگیری و ارایه مستندات لازم با همکاری شیلات، وزارت نفت اجرایی می شود.
وی یادآورشد: همچنین اجرای جاده وفاق بین شهرستان های دیر و کنگان به طول 3.5کیلومتر با اعتبار سه میلیارد و500 میلیون ریال صورت وضعیت شده است
نماینده مردم شهرستان های کنگان،دیر،جم و عسلویه در مجلس افزود: این پروژه حلقه اتصال پارس شمالی و جنوبی واز اهمیت خاصی برخورداراست که با تلاش وپیگیری های لازم وزارت نفت مبلغ 20میلیارد ریال به آن اختصاص داده است .

وی اظهارداشت: از محل تبصره 22 ماده 180 قانون بودجه سال جاری 170میلیارد ریال اعتبار در اختیار نماینده برای مناطق کمتر توسعه یافته برای زیرساخت های چهارشهرستان جنوبی استان بوشهر قرار گرفته که سهم شهرستان دیر مبلغ 80 میلیارد ریال است.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در رابطه با بیمارستان در دست ساخت دیر که از تعهدات وزارت نفت است، گفت: وضعیت پیشرفت فیزیکی این پروژه قابل قبول نیست وباید تا پایان سال این پروژه تحویل داده شود.

وی در رابطه با اشتغال جوانان بومی در تاسیسات پارس جنوبی افزود: مردمی که در کنارهای فازهای نفت وگاز قراردارند نباید دغدغه اشتغال داشته باشند که در این خصوص کارهای خوبی برای جذب نیروهای بومی صورت گرفته است
منبع : خبرگزاری جمهوری اسلامی

دیدگاه خود را بیان کنید