نمایشگاه دام طیور و آبزیان در بجنورد برگزار می‌شود

چهار‌شنبه ۲۶ شهریور ۱۳۹۳  ۰ نظر   ۴۵ بازدید

نمایشگاه دام طیور و آبزیان در بجنورد برگزار می‌شود
رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان شمالی گفت: پنجمین نمایشگاه کشاورزی، ماشین آلات و تجهیزات کشاورزی دام و طیور، آبزیان و صنایع وابسته در بجنورد برپا می‌شود.
ابوالفضل یاوری در بجنورد، زمان برگزاری این نمایشگاه را یکم تا چهارم مهرماه امسال اعلام و اظهارکرد: این نمایشگاه در محل دائمی نمایشگاه بین المللی واقع در تخته ارکان برگزار می شود و متخصصان، فعالان بخش کشاورزی و عموم می‌توانند از از ساعت 17 الی 22 از این نمایشگاه بازدید کنند.
وی هدف از برگزاری این نمایشگاه را ارائه آخرین دستاوردها و عملکردهای بخش کشاورزی و سایر بخش های مربوطه استان های مختلف برای استان ها و حتی کشورهای دیگر اعلام کرد.
وی با بیان اینکه بخش‌های خصوصی از استان‌های مختلف کشور برای نمایش و فروش محصولات خود در این نمایشگاه حضور دارند افزود: برای نخستین بار مرکز برگزاری نمایشگاه بجنورد مسئولیت برگزاری این نمایشگاه را به یک شرکت مازندرانی داده است.
یاوری تصریح کرد: برخی شرکت ها نیز خارج از سالن برگزاری نمایشگاه، محلی را برای نمایش دام ها، زنبورهای عسل و پرورش شترمرغ، شتر و گاو آماده می کنند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان شمالی اظهارکرد: به سبب تخصصی بودن این نمایشگاه و مرتبط بودن آن با بخش کشاورزی در استان خراسان شمالی که یک استان کشاورزی محسوب می شود استقبال مناسبی توسط گروه های مختلف از آن انجام گرفته و امیدواریم امسال نیز استقبال از نمایشگاه مناسب باشد.

مدیر برگزاری نمایشگاه کشاورزی، ماشین آلات و تجهیزات کشاورزی دام و طیور، آبزیان و صنایع وابسته در بجنورد نیز تعداد غرفه‌های این نمایشگاه را حدود 45 عدد اعلام کرد.

منیره قلی پور اظهارکرد: شرکت هایی از استان های قزوین، تهران، گلستان، مازندران، خراسان شمالی و رضوی و دزفول در نمایشگاه شرکت می‌کنند.

وی با بیان اینکه تبلیغات محیطی در شهرهای شیروان، اسفراین و آشخانه نیز انجام شده است گفت: این نمایشگاه با همکاری سازمان جهاد کشاورزی استان خراسان شمالی برگزار می شود و مسئولان این سازمان از هیچ تلاشی برای برپایی این نمایشگاه دریغ نکردند.
منبع : خبرگزاری تسنیم

دیدگاه خود را بیان کنید