صنایع شیلات سیستان و بلوچستان تسهیلات با کارمزد 4 درصد دریافت می‌کنند

دوشنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۳  ۰ نظر   ۴۳ بازدید

صنایع شیلات سیستان و بلوچستان تسهیلات با کارمزد 4 درصد دریافت می‌کنند
واحدهای تولیدی عضو خوشه صنعتی شیلات در سیستان و بلوچستان به منظور احداث تاسیسات پیش تصفیه و نمایندگی‌های فروش از تسهیلات با نرخ سود 4 درصد برخوردار می‌شوند.
در نشستی که به منظور رایزنی و برخورداری واحد های تولیدی از تسهیلات قرض الحسنه با حضور مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی سیستان و بلوچستان و مدیریت توانمندسازی صندوق مهر امام رضا(ع) برگزار شد مقرر شد تا واحدهای تولیدی عضو خوشه صنعتی شیلات از مزایای دریافت تسهیلات با سود 4 درصد بهره‌مند شوند.
رییس هیئت مدیره شرکت شهرک‌های صنعتی سیستان و بلوچستان در این راستا بیان داشت: این تسهیلات با نرخ 4درصد در خصوص ساخت پیش تصفیه به واحدهای تولیدی عضو خوشه صنعتی شیلات مستقر در شهرک های صنعتی سیستان و بلوچستان تعلق می‌گیرد.

محمد یعقوبی این اقدام را در راستای افزایش بهره ‌وری و کمک به حفظ محیط زیست عنوان کرد و افزود: واحدهای تولیدی مستقر در شهرک‌های صنعتی سیستان و بلوچستان همچنین می توانند به منظور ایجاد و نگهداری تاسیسات و تعمیرات از این تسهیلات بهره مند شوند.

وی بیان داشت: بر اساس تفاهم نامه به امضا رسیده صندوق مهر امام رضا(ع) همچنین در خصوص راه اندازی نمایندگی فروش واحدهای تولیدی در هر نقطه از کشور به واحد های تولیدی شیلاتی با نرخ 4 درصد تسهیلات پرداخت خواهد شد.

وی ادامه داد: پرداخت تسهیلات با شرایط مقتضی برای ایجاد کارگاه های 50 و 70 متری نیز امکان پذیر است.

وی اذعان داشت: صندوق مهر امام رضا(ع) همچنین نسبت به صدور انواع ضمانت نامه های بانکی و ضمانت نامه سرمایه گذاری صنایع کوچک به منظور تسریع در امر سرمایه گذاری همکاری لازم را مبذول خواهد داشت.
منبع : خبرگزاری مهر

دیدگاه خود را بیان کنید