ترویج استفاده از آبزیان نیاز به برنامه‌ریزی اصولی دارد

دوشنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۳  ۰ نظر   ۴۴ بازدید

ترویج استفاده از آبزیان نیاز به برنامه‌ریزی اصولی دارد
سخنگوی شیلات مازندران گفت: ترویج استفاده از آبزیان نیاز به برنامه‌ریزی اصولی دارد.
محمدعلی حبیبیان در بابلسر با اشاره به آغاز صید ماهیان استخوانی اظهار داشت: برقراری امنیت در حفاظت از آبزیان دریا از نکاتی است که در شکوفایی اقتصاد کمک می‌کند.
وی استفاده از آبزیان را به عنوان یک منبع غذایی ارزشمند دانست و افزود: ترویج استفاده از آبزیان نیاز به برنامه‌ریزی اصولی دارد
سئول روابط عمومی شیلات مازندران با بیان اینکه روابط عمومی شیلات مازندران به منظور آگاه‌کردن جامعه نسبت به خواص تغذیه‌ای محصولات دریایی اقدام به آموزش جهت جذب و تشویق مردم به محصولات دریایی نموده است، عنوان کرد: باید با مراقبت علمی و برنامه‌ریزی صحیح از منابع خودمان درست بهره‌برداری کنیم و مصرف ماهی به عنوان ماده مغذی دارای امگا 3 و امگا 6 را که برای سلامت انسان بسیار مفید است به صورت یک فرهنگ درآوریم.

حبیبیان با تقدیر از شهروندان مازندران برای همکاری همه‌جانبه با شیلات استان بیان داشت: امید است شهروندان برای مشاهده هرگونه صید غیرمجاز به شیلات مازندران اعلام کنند.

به گزارش فارس، شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه صید غیرمجاز با شماره تلفن 35289396 داخلی 159 تماس و یا نظرات و پیشنهادات خود را به آدرس اینترنتی www.shilatmaz@yahoo.com ارسال کنند
منبع : خبرگزاری فارس

دیدگاه خود را بیان کنید