انتصابات جدید در شیلات هرمزگان

یک‌شنبه ۴ آبان ۱۳۹۳  ۰ نظر   ۶۴ بازدید

انتصابات جدید در شیلات هرمزگان
طی احکامی جداگانه از سوی مدیرکل شیلات هرمزگان و در مراسمی انتصابات جدیدی در این اداره‌کل صورت گرفت
سیدپرویز محبی مدیرکل شیلات هرمزگان امشب در این مراسم با اشاره به نقش نیروی انسانی در ارتقای جایگاه و پیشبرد اهداف یک سازمان گفت: این انتصابات جدید در همین راستا انجام شده است
در این احکام عبدالکریم ستوده به عنوان سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و توسعه منابع انسانی، مسعود بارانی عنوان سرپرست معاونت صید و بنادر ماهی‌گیری شیلات هرمزگان، جلال رزمجویی به عنوان سرپرست امور مالی شیلات هرمزگان و عبدالمجید مقصودی رئیس اداره بنادر ماهی‌گیری شیلات هرمزگان به عنوان مشاور مدیرکل شیلات هرمزگان در امور صید و صیادی منصوب شدند.

همچنین محمد جوانمرد به سمت رئیس اداره هماهنگی و امور شهرستان‌های شیلات هرمزگان، خلیل حیدری به سمت رئیس شیلات شهرستان میناب و محمد پرورش به سمت رئیس شیلات شهرستان قشم منصوب شدند.

در همین راستا محمدعلی اعتمادنیا به سمت مسئول نمایندگی شیلات کیش و نادر شهرزاد به سمت رئیس امور اداری و سرپرست روابط عمومی شیلات هرمزگان منصوب شدند.

به گزارش فارس، در پایان این مراسم از زحمات جواد بلارک معاون سابق برنامه‌ریزی و توسعه منابع انسانی، عبدالمجید مقصودی سرپرست سابق معاونت صید و بنادر ماهی‌گیری و محمد رنجبر رئیس اسبق امور اداری شیلات هرمزگان تجلیل و قدردانی شد
منبع: خبرگزاری فارس

دیدگاه خود را بیان کنید