سند توسعه شیلات سیستان و بلوچستان تا یک ماه آینده آماده شود

چهار‌شنبه ۲ بهمن ۱۳۹۲  ۰ نظر   ۴۲ بازدید


ایرنا- استاندار سیستان و بلوچستان گفت: زیر ساخت های لازم برای توسعه فعالیتهای صیادی در استان آماده شده و باید سند توسعه شیلات استان تا یک ماه آینده آماده شود
اوسط هاشمیˈ در جریان بازدید مهندس اکبر ترکان مشاور عالی رییس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد کشور از اسکله صیادی کنارک، افزود: سند توسعه شیلات استان می تواند در استفاده هرچه بهتر، بیشتر و سریعتر از این ظرفیت خدادادی و بهبود فضای کسب و کار تاثیر شایسته و مناسبی داشته باشد.

وی با بیان اینکه ظرفیت های توسعه ای با خرد جمعی قابل تحقق است، تصریح کرد: انجام دو سفر در کمتر از یک هفته به چابهار و کنارک و بازدید از اسکله ها و گفت و شنود با فعالان اقتصادی و شیلاتی با هدف استفاده از خرد جمعی در توسعه منطقه انجام شده است.

استاندار سیستان و بلوچستان اظهار داشت: حفظ زیبایی و فضای بکر سواحل صیادی در کنار فعالیت های صنعتی از ضروریات منطقه است.

به گزارش ایرنا، هاشمی استاندار سیستان و بلوچستان هفته گذشته به اتفاق شماری از مدیران و مسوولان دستگاههای اجرایی از شهرستانهای جنوبی استان بویژه چابهار و کنارک دیدن کرد.

مهندس ترکان روز سه شنبه به منظور بازدید از منطقه آزاد چابهار و توانمندیها و ظرفیت های چابهار و کنارک و دیدار و گفت وگو با استاندار، مدیرعامل منطقه آزاد چابهار و سایر مسوولان منطقه به چابهار سفر کرده است

دیدگاه خود را بیان کنید