هفت پروژه شیلات گلستان در دهه فجر بهره برداری و یا کنلگ زنی می شود

پنج‌شنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۲  ۰ نظر   ۴۹ بازدید


ایرنا - مدیرکل شیلات گلستان گفت: هم زمان با دهه مبارک فجر هفت پروژه شیلات استان با اعتبار 21 میلیارد و 841 میلیون ریال بهره برداری و کلنگ زنی می شود
پاسندیˈ در گفت و گوی خبری افزود: مزرعه پرورش ماهی سردآبی در شهرستان کردکوی با اعتبار یک میلیارد و 380 میلیون ریال و با ظرفیت 10 تن یکی از پروژه های قابل افتتاح در دهه مبارک فجر است.

وی اضافه کرد: پروژه پرورش ماهی سردآبی در قفس در شهرستان گنبدکاووس با اعتبار چهار میلیارد و 760 میلیون ریال و با ظرفیت 50 تن یکی دیگر از طرح های قابل افتتاح شیلات است.

پاسندی با اشاره به اجرایی شدن دو طرح دیگر در شهرستان گنبدکاووس اظهار کرد: افتتاح دو پروژه تکمیل و تجهیز مزرعه پرورش ماهی گرم آبی با اعتبار پنج میلیارد و 992 میلیون ریال و ظرفیت 255 تن از دیگر طرح های قابل افتتاح در دهه مبارک فجر خواهد بود.

وی افزود: تکمیل مزرعه پرورش ماهی گرم آبی در شهرستان بندرگز با اعتبار یک میلیارد و 609 میلیون ریال و ظرفیت 40 تن در این ایام به بهره برداری می رسد.

مدیرکل شیلات گلستان خاطرنشان کرد: ساختمان اداره شیلات بندرترکمن که احداث آن از سال 90 آغاز شده بود با اعتبار دو میلیارد و 100 میلیون ریال از طرح های عمرانی شیلات است که در دهه فجر امسال افتتاح می شود.

وی در ادامه از کلنگ زنی یک پروژه پرورش میگو در گمیشان خبر داد و افزود: برای اجرایی شدن این طرح به شش میلیارد ریال اعتبار نیاز است و با بهره برداری از این طرح 48 تن به ظرفیت تولید میگوی استان افزوده می شود.

پاسندی ادامه داد: با اجرایی شدن تمامی این طرح ها زمینه اشتغال 46 نفر به طور مستقیم و غیرمستقیم فراهم می شود

دیدگاه خود را بیان کنید