راه اندازی ویدئو کنفرانس در ادارات و بنادر شیلات هرمزگان

سه‌شنبه ۲۲ بهمن ۱۳۹۲  ۰ نظر   ۴۳ بازدید

راه اندازی ویدئو کنفرانس در ادارات و بنادر شیلات هرمزگان
مدیرکل شیلات هرمزگان از راه اندازی فاز اول سیستم ویدئو کنفرانس آنلاین در بین ادارت شیلات و بنادر صیادی این استان همزمان با دهه مبارک فجر خبر داد
سید پرویز محبی با بیان اینکه فاز اول این طح شامل شهرستان های میناب و جاسک است اظهار کرد: امید است در آینده ای نزدیک در صورت تامین اعتبار فازه های بعدی طرح در استان به مرحله اجرا در آید.
وی افزود: در صورت تامین اعتبار با راه اندازی این سیستم مدیریت بنادر و همینطور برگزاری جلسات بین شهرستان ها تسهیل می شود.
محبی تصریح کرد: سیستم ویدئو کنفرانس علاوه بر کاهش هزینه های رفت و آمدی و ارتباطات می تواند در القای دغدغه و مشکلات مناطق دور دست به مدیران مرکز استان نیز مفید باشد.
وی خاطرنشان کرد: راه‌اندازی سامانه ویدیو کنفرانس اداره کل شیلات هرمزگان زمینه‌ساز مشارکت بیشتر در تصمیم‌گیری‌ها و انتقال سریع مطالب و نظرات مدیران شهرستان به مدیران ارشد استان است.
مدیرکل شیلات هرمزگان افزود: با بهره‌گیری از سامانه ویدئو کنفرانس می‌توان در آن واحد نظرات کلیه مدیران شهرستانی را در تصمیمات لحاظ کرد که یقیناً علاوه بر اخذ تصمیمات کاربردی‌تر، همراهی و ضمانت اجرای بیشتری را در سطح امور شیلاتی استان‌ به وجود می‌آورد
منبع : خبرگزاری تسنیم

دیدگاه خود را بیان کنید