مدیران مجموعه های اقتصادی هرمزگان حمایت می شوند

سه‌شنبه ۲۲ بهمن ۱۳۹۲  ۰ نظر   ۵۱ بازدید

مدیران مجموعه های اقتصادی هرمزگان حمایت می شوند
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان با اشاره به اینکه یکی از برنامه دولت تدبیر و امید بر پایه رونق اشتغال و افزایش تولید قرار گرفته است، گفت: مجموعه عظیم وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در این راستا، مدیران مجموعه های اقتصادی را حمایت می کند
بهروز اکرمیˈ دوشنبه درحاشیه بازدید از کارخانه فرآورده های شیلاتی بندرعباس، افزود: دولت می تواند هدایتگر خوبی باشد و بستر و زمینه رشد قابلیت های فردی و اجتماعی را فراهم و حمایت های همه جانبه را در بخش سیاستهای تنظیمی و انفعالی هر کجا که لازم باشد، فعال کند.

وی، تلاش خستگی ناپذیر کارگران این مجموعه تولیدی را در سنگر اقتصادی تحسین برانگیز عنوان و اضافه کرد: این مجموعه یکی از صادق ترین مجموعه های کارگری است که توانسته زمینه اشتغال بیش از 170 نفر را که بیشترین آنان از قشر آسیب پذبر جامعه هستند، فراهم کند.

مدیرکل تعاون و کار هرمزگان در ادامه بیان داشت: یکی از اصلی ترین و مهمترین دغدغه های وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی، موضوع اشتغال است که باید علاوه بر حفظ اشتغال موجود، با تدابیر و برنامه ریزی سطح اشتغال را افزایش داد.

مدیرعامل شرکت فرآورده های شیلاتی بندرعباس نیز بر استفاده از توان فردی و نیروی انسانی توانمند و سرمایه داخلی تاکید کرد و گفت: فعالیتهای این کارخانه که از بزرگترین واحدهای تولیدکننده کنسرو ماهی تن و همچنین در بخش فرآوری و انجماد آبزیان نیز از پر ظرفیت ترین واحدهای کشور می باشد، علاوه بر سهم بسزایی که در تامین نیازهای جامعه دارد، زمینه اشتغال مستقیم 170 نفر را فراهم کرده است.

ˈحسین معصومیˈ افزود: سال گذشته با وجود تحریم ها، این شرکت به فعالیت خود بدون اخراج حتی یک کارگر ادامه داد.

وی اظهار امیدواری کرد: با راه اندازی خط دوم تولید در این کارخانه، بتوان علاوه بر افزایش تولیدات، زمینه اشتغال افراد بیشتری را ایجاد کرد که این امر با وحدت و همدلی کارکنان و همکاری مسوولان میسر می شود.

این مسوول یادآورشد: کارخانه تن بندرعباس در قالب شرکت فرآورده های شیلاتی بندرعباس با تنوع محصول، سهم قابل توجهی در تولید و بازار کنسرو تن را به خود اختصاص داده است، بطوری که جزء واحدهای فعال صادرکننده محصولات دریایی و کنسرو به خارج از کشور می باشد.

در این بازدید که به مناسبت گرامیداشت دهه فجر انجام شد، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان، ضمن بازدید از قسمتهای مختلف کارخانه فرآورده های شیلاتی بندرعباس، با کارگران دیدار و با اهدای شاخه گل ازتلاشهای آنان قدردانی کرد
منبع : خبرگزاری جمهوری اسلامی

دیدگاه خود را بیان کنید