رئیسی به عنوان مدیر بندر صیادی بریس منصوب شد

دوشنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۳  ۰ نظر   ۷۶ بازدید

رئیسی به عنوان مدیر بندر صیادی بریس منصوب شد
مدیرکل شیلات سیستان و بلوچستان در حکمی، عطاءالله رئیسی به عنوان مدیر بندر صیادی بریس در جنوب سیستان و بلوچستان منصوب شد.
جلسه تودیع و معارفه مدیر بندر صیادی بریس با حضور مهرداد میرزایی معاون صید شیلات استان سیستان و بلوچستان و سپهریان رئیس حراست شیلات استان و هیئت همراه در مسجد بلال بریس برگزار شد.
حفیظ‌الله بریسی عضو شورای اسلامی بندر بریس در این مراسم از فعالیت‌های حجاز خسروی مدیر سابق بندر صیادی بریس تقدیر و برای عطاءالله رئیسی آرزوی موفقیت کرد.
بابک سعیدی رئیس شیلات چابهار نیز در این مراسم به مسائل و مشکلات جامعه صیادی منطقه اشاره کرد و از مدیر جدید خواست تا نسبت به پیگیری و رفع مشکلات صیادان بندر بریس توجه بیشتری داشته باشد.

مهرداد میرزایی معاون صید شیلات استان سیستان و بلوچستان هم در مورد صید و صیادی سخنانی ایراد و از صیادان منطقه خواست تا مشکلات و پیشنهادهای خود را در این جلسه مطرح کنند.

در پایان مراسم و طی حکمی از سوی مدیرکل شیلات استان سیستان و بلوچستان، عطاءالله رئیسی به عنوان مدیر بندر صیادی بریس منصوب و از زحمات حجاز خسروی به دلیل تلاش‌های وی در پیشبرد اهداف و سیاست‌های سازمان شیلات در مدت زمان تصدی این پست تقدیر شد.

خسروی مدیر سابق بندر صیادی بریس از صیادان و مردم منطقه بریس به دلیل همکاری‌های بی دریغشان تقدیر کرد
منبع: خبرگزاری تسنیم

دیدگاه خود را بیان کنید