برگزاری نمایشگاه تخصصی کشاورزی دام طیور و آبزیان لرستان

دوشنبه ۳ آذر ۱۳۹۳  ۰ نظر   ۴۹ بازدید
برگزاری نمایشگاه تخصصی کشاورزی دام طیور و آبزیان لرستان
دومین نمایشگاه تخصصی کشاورزی در مرکز لرستان برپا شد.
نمایشگاه تخصصی کشاورزی استان لرستان با حضور معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان، رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان و جمعی از مسئولان در خرم آباد آغاز به کار کرد.
مهرداد غضنفری رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان لرستان در حاشیه برپایی این نمایشگاه یکی از اهداف وزارت جهاد کشاورزی را گذر از کشاورزی سنتی به سمت کشاورزی مدرن با استفاده از از فناوریهای جدید و برپایی اینگونه نمایشگاهها عنوان کرد.

وی اظهار داشت: در این راستا آخرین دستاوردها و تکنولوژیهای نوین و به روز بخش کشاورزی در این نمایشگاه در معرض دید بهره برداران قرار می گیرد و مخاطبان خاص آن یعنی کشاورزان نیز با انتخاب ادوات جدید و استفاده از آنها در مزرعه زمینه افزایش تولید و کاهش هزینه ها در این حوزه را فراهم خواهند آورد.

غضنفری با بیان اینکه تولید کنندگان مختلفی از سراسر کشور در این نمایشگاه محصولات و ماشین آلات کشاورزی خود را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار داده اند گفت: در همین راستا سازمان جهاد کشاورزی استان لرستان آمادگی دارد ضمن ارائه تسهیلات برای خرید ادوات جدید کشاورزی کار آموزش و ترویج استفاده از این ادوات به بهره برداران را انجام دهد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان لرستان با بیان اینکه دومین نمایشگاه تخصصی کشاورزی، ماشین آلات، ادوات، نهاده ها و سیستم های آبیاری گلخانه ای، باغبانی، صنایع وابسته دام و طیور، شیلات و آبزیان لرستان تا ۱۴ آذر ماه امسال برپا خواهد بود.

غضنفری یادآور شد: این نمایشگاه از ساعت ۱۵ تا۲۰ در محل نمایشگاههای خرم آباد پذیرای بازدیدکنندگان است.
منبع: خبرگزاری مهر

دیدگاه خود را بیان کنید