قاچاق خاویار تقلبی در بازار

پنج‌شنبه ۲ بهمن ۱۳۹۳  ۰ نظر   ۴۴ بازدید

قاچاق خاویار تقلبی در بازار
مدیرکل شیلات مازندران از پرورش ماهیان بومی در قفس خبر داد و گفت: در این خصوص ۵۲ قفس پرورش ماهیان بومی در دریای مازندران استقرار یافته است.
حسن حبیب نژاد در حاشیه ششمین نشست تخصصی کارگروه توسعه صادرات مازندران در پایانه گل و گیاه شهرستان عباس آباد از صادرات بیش از ۷ هزار تن انواع ماهیان پرورشی و خاویاری مازندران به کشورهای خارجی خبر داد.
مدیرکل شیلات مازندران افزود: در نه ماهه امسال بیش از ۷ هزار تن انواع ماهیان پرورشی و کیلکا و خاویاری استان مازندران به ارزش اقتصادی بیش از ۲۷ میلیون دلار به خارج از کشور صادر شده است.

وی همچنین با اشاره به افتتاح بزرگترین مجتمع پرورش ماهیان خاویاری همزمان با ایام دهه فجر گفت: این مجتمع با استفاده از آب دریا به پرورش ماهیان خاویاری خواهد پرداخت و برای احداث آن ۱۲۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری و هزینه شده است.

حبیب نژاد همچنین با اشاره به قاچاق خاویار تقلبی در بازار گفت: متاسفانه قاچاق خاویار ژله ای و تقلبی در بازار مصرف وجود دارد که مضررات بهداشتی و سلامتی در انسان به وجود خواهد آورد و دراین خصوص لازم است تا ستاد مبازره با قاچاق و دستگاه قضایی و انتظامی وارد عمل شوند.
منبع: مهر

دیدگاه خود را بیان کنید