برگزاري نمايشگاه بين المللي کشاورزي،دام، طيور و شيلات در اهواز

پنج‌شنبه ۸ اسفند ۱۳۹۲  ۰ نظر   ۵۶ بازدید

برگزاري نمايشگاه بين المللي کشاورزي،دام، طيور و شيلات در اهواز
سومین نمایشگاه بین المللی صنایع ، ماشین آلات کشاورزی ، نهاده ها ، آبیاری ، دام و طیور ، شیلات ، آبزیان و دامپزشکی در اهواز آغاز بکارکرد.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان با اشاره به حضور 100 شرکت داخلی و خارجی در این نمایشگاه، گفت: 18 شرکت داخلی از استانهایی از جمله خراسان رضوی ، تهران ، اصفهان ، مازندران ، فارس ، آذربایجان شرقی و غربی و خوزستان و شرکت هایی از کشورهایی همچون هلند ، اسپانیا ، نروژ ، دانمارک ، ترکیه ، آذربایجان ، انگلیس و چین در این نمایشگاه حضور دارند.
آقای چنگلوایی هدف از برگزاری این نمایشگاه را انتقال تجربیات و تعامل دو سویه تولید کنندگان و مصرف کنندگان ، معرفی فناوری های جدید و به نمایش گذاشتن تجهیزات آبیاری ، ماشین های کشاورزی و صنایع وابسته اعلام کرد.
وی گفت : هشتم و نهم اسفند 2 کارگاه آموزشی ویژه تولید کنندگان مرغ گوشتی در سالن اجتماعات نمایشگاه برگزار می شود.
سومین نمایشگاه بین المللی صنایع ، ماشین آلات کشاورزی ، نهاده ها ، آبیاری ، آبرسانی ، دام و طیور ، شیلات ، آبزیان و دامپزشکی به نام ( اکرومنت 2014 ) در فهرست نمایشگاه های جهان در سطح A ثبت شده است.
این نمایشگاه تا 10 اسفندماه از ساعت 16 تا 22 آماده بازدید علاقمندان ، کارشناسان و تولید کنندگان صنایع کشاورزی در نمایشگاه بین المللی خوزستان واقع در میدان شهید چمران است
منبع : واحد مرکزی خبر

دیدگاه خود را بیان کنید