بنادر صیادی سیستان و بلوچستان بیشترین سهم اعتبارات استان را دارد

جمعه ۹ اسفند ۱۳۹۲  ۰ نظر   ۵۴ بازدید


مدیرکل مطالعه و احداث بنادر صیادی شیلات کشور گفت: بنادر سیستان و بلوچستان در سال جاری بیشترین سهم اعتبارات و هزینه کرد را به خود اختصاص داده است
سید مصطفی بهشتیان که به منظور بازدید از اسکله ها و روند پیشرفت طرح های بنادر صیادی به چابهار سفر کرده بود روز چهارشنبه در بازدید از بندر صیادی شهید رضایی زرآباد گفت: بیش از 85 درصد سهم اعتبار دریافتی در سال جاری برای توسعه بنادر سیستان و بلوچستان هزینه شده است.
مدیرکل مطالعه و احداث بنادر صیادی شیلات کشور از بندر صیادی شهید رضایی زرآباد به عنوان یکی از بهترین و بنادر استاندارد صیادی یاد کرد و افزود: این بندرظرفیت بسیار مناسبی برای فعالیت های صیادی و صید آبزیان فراهم کرده است.
وی با اشاره به اینکه زیرساخت‌های بسیار مناسبی در این بندر فراهم شده است ادامه داد: احداث جاده دسترسی بندر زرآباد نیزدر دستور کار قرار دارد و عملیات آسفالت آن به زودی آغاز می شود.
بهشتیان لایروبی بندر شهید رضایی زرآباد تا پایان سال جاری را نیز از دیگر برنامه های این سازمان عنوان کرد و ادامه داد: بندر شهید رضایی زرآباد یکی از بنادر صیادی مهم در این استان است که تا کنون پیشرفت های بسیار قابل توجهی در توسعه و ایجاد اشتغال داشته است
منبع : خبرگزاری مهر

دیدگاه خود را بیان کنید