نمایشگاه ظرفیت های بندرریگ گشایش یافت

دوشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۳  ۰ نظر   ۵۷ بازدید

نمایشگاه ظرفیت های بندرریگ گشایش یافت
نمایشگاه ظرفیت ها و توانمدی های بخش ریگ بوشهر در دومین روز از گرامیداشت دهه مبارک فجر باحضور مسوولان استانی در مجتمع تجاری خلیج فارس این بندر گشایش یافت.
بخشدار ریگ در آیین گشایش این نمایشگاه گفت: این نمایشگاه با محوریت خدمات و آبادانی برگرفته از محصول انقلاب اسلامی و نشان دادن ظرفیت ها و بخش ریگ برپا شده است.
مسعودشیرافکن افزود: باتوجه به اینکه اشتغالزایی و رفع مشکلات جوانان از بحث های جدی دولت تدبیر وامید است دراین نمایشگاه توجه ویژه ای به ظرفیت و قابلیت های موجود برای رونق و توسعه کسب وکار و اشتغال در سطح شهر وروستاهای این بخش شده است.
وی بیان کرد: دراین نمایشگاه بیش از 50 غرفه شامل شیلات، آبزی پروری، کشاورزی، صنایع دستی، مشاغل خانگی، دریا و دریانوردی، تجارت، صنعت گردشگری و شهرک صنعتی به همراه ایستگاه و چادر سلامت دایرشده است.

بخشدار ریگ افزود: دراین نمایشگاه سعی شده تا توانمندی های و صنایع تولیدی روستاییان و دهیاری ها بخوبی تببین و نمایش داده می شود که این امر می تواند نقش بسزایی در اشتغال و کارآفرینی و پیشگیری از مهاجرت روستاییان به شهر را ایفا کند.

امام جمعه بندرریگ گفت: این بندر ظرفیت ها و توانمندی های فراوانی دارد که بخشی از آن دراین نمایشگاه درمعرض دید قرار گرفته است.

حجت الاسلام سیدعنایت هاشمی منش افزود: از مسوولان انتظار می رود که در برطرف کردن نیازهای این منطقه بجد تلاش و همت کنند.

بندرریگ از توابع شهرستان گناوه و از بنادر قدیمی و تاریخی استان بوشهر است.
منبع: ایرنا

دیدگاه خود را بیان کنید