جشن آزادسازی ماهی های قرمز سفره هفت سين در گرگان برگزار می شود

سه‌شنبه ۱۱ فروردین ۱۳۹۴  ۰ نظر   ۴۶ بازدید

جشن آزادسازی ماهی های قرمز سفره هفت سين در گرگان برگزار می شود
مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری گرگان از برگزاری جشن آزادسازی ماهی های قرمز سفره هفت سين در ١٧ فروردين ماه خبر داد.
ضا مظفری نيا با اعلام اين خبر گفت: در سال های اخير در برنامه های اين سازمان برگزاری اين جشن همه ساله اجرا شده است و در سال جاری نيز همشهريان می توانند ماهی های قرمز سفره هفت سين خود در اين مراسم آزادسازی کنند.
مظفری نیا با بيان اینكه مراسم جشن نيز به طور همزمان برگزار می شود، افزود: مراسم جشنی هم ويژه كودكان و نوجوانان تدارک ديده شده است و اين سازمان ميزبان حضور خانواده ها در اين روز است.

وی افزود: برگزاری نمايش طنز، شعر خوانی، مسابقه ماهيگيری ويژه كودكان و مسابقه نقاشی از جمله برنامه های در نظر گرفته شده در اين روز هستند.

وی با تاكيد بر ايجاد روحيه نشاط و شادابی در بين شهروندان درباره هدف از برگزاری اين مراسم گفت: به دنبال آن هستيم تا فضاهای شادی بخش با رعايت اصول اخلاقی و هنجاری جامعه در بين شهروندان گسترش يابد و در اين مسير از ظرفيت هنرمندان بومی استفاده خواهد شد.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری گرگان در ادامه يادآور شد: هماهنگی های لازم در اجرای اين برنامه با اداره كل شيلات و فرمانداری گرگان نيز به انجام رسيده است و اميدوار هستيم شهروندان نيز در اجرای اين برنامه مشاركت داشته باشند.

لازم به ذكر است جشن آزادسازی ماهی های قرمز سفره هفت سين در روز دوشنبه ١٧ فروردين از ساعت پنج عصر در پارک شهر گرگان برگزار می شود
منبع: مهر

دیدگاه خود را بیان کنید